خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل گاز گیلان:

پاسخگویی به‌موقع درخواست‌ها و شکایات مشترکان هدف اصلی شرکت گاز است

asdasd
کد خبر : ۶۷۱۳۸۱

مدیرعامل گاز گیلان بیان کرد: پاسخگویی به موقع به درخواست ها و شکایات مشترکان یکی از اهداف اصلی شرکت گاز است.

به گزارش ایلنا از رشت، چهارمین جلسه رسیدگی به شکایات در سال 97 به ریاست حسین اکبر مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان برگزار شد.

  اکبر با اشاره به تلاش مضاعف همه پرسنل شرکت در جهت کاهش نبود خوانی، پاسخگویی بموقع به درخواست ها و شکایات وارده را ضروری برشمرد و گفت: پاسخگویی به‌موقع به درخواست ‌ها و شکایات متقاضیان و مشترکین یکی از اهداف اصلی شرکت گاز است.

وی همچنین با اشاره به لزوم سهولت اعلام کارکرد صورتحساب از طریق سامانه تلفنی 3415، بر فراهم ساختن امکان پرداخت صورتحساب از طریق بارکد خوان در اپلیکیشن خدمات الکترونیک گاز گیلان تاکید کرد و گفت: شرکت گاز استان گیلان همچنین در جهت تسهیل روند پرداخت صورتحساب گاز راه‌های متعددی را برای پرداخت فراهم کرده و علاوه بر این به منظور فرهنگ‌سازی رعایت مصرف بهینه و ایمن گاز طبیعی برنامه‌ای را برای تقدیر از مشترکان خوش حساب تدارک دیده است.

در ادامه این جلسه گزارش خروجی شکایات مردادماه به سمع و نظر اعضای کمیته رسانده شد و حاضرین در جلسه در این خصوص به بحث و تبادل نظر پرداختند.

همچنین در این جلسه مقرر شد جهت مرتبط شدن شماره‌های اشتراک به تلفن ثابت مشترکین برای اعلام صورت‌حساب گاز هماهنگی های لازم با شرکت مخابرات به عمل آید.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز