خبرگزاری کار ایران

مو به مو با برنامه استقلال تا دربی/ از تمرین سرنوشت ساز سه شنبه تا اردوی 48 ساعته

asdasd
کد خبر : ۶۷۱۱۴۹

استقلال خود را برای دیدار با پرسپولیس به صورت ویژه آماده می کند.

به گزارش ایلنا، استقلال تهران در چارچوب هفته هفتم رقابت های لیگ برتر با نتیجه 0-0 در برابر نساجی مازندران متوقف شد و بامداد امروز به تهران رسید. آبی پوشان باید با 7 امتیاز و تنها یک برد آماده و مهیای دربی هشتاد وهشتم شوند.

سومین شهرآورد وینفرد شفر در حالی روز پنجشنبه به انجام خواهد رسید که آبی ها برنامه ویژه ای برای آن دارند. امروز پشت دربهای بسته تمرین ریکاوری به انجام می رسد. بازیکنان اصلی وزنه می زنند و نرم دوی می کنند. الباقی نفرات هم تمرین نسبتا سبکی را پشت سر خواهند گذاشت. همزمان با این تمرین یک نفر از کادر فنی خود را به ورزشگاه آزادی می رساند تا آنالیز دقیقی از بازی پرسپولیس مقابل سپیدرود داشته باشد.

روز دوشنبه تمرین استقلال تعطیل است و سپس سه شنبه جدی ترین تمرین پیش از شهرآورد به انجام می رسد. بازیکنان زیر نظر کادر فنی کار خود را پیش می برند و نکات اصلی ذکر خواهد شد. مارکوس نئومایر و فرشید اسماعیلی هم با رفع مصدومیتشان خود را به این تمرین می رسانند.

از همین روز استقلالی ها به اردو می روند و 48 ساعت قبل از شهرآورد را باهم می گذرانند. تمرین روز چهاررشنبه هم سبک خواهد بود و در حد عرق گیری است.

در نهایت روز پنجشنبه هم که قرار است بازی حساس دو تیم به انجام برسد. استقلال برای رسیدن به دومین برد فصل باید از پس قهرمان دو دوره اخیر بربیاید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز