خبرگزاری کار ایران

سردار رحیمی:

وضعیت ترافیکی در اولین روز مهرماه عادی و مطلوب بود

asdasd
کد خبر : ۶۷۰۹۰۵

رئیس پلیس تهران بزرگ وضعیت ترافیکی در اولین روز مهرماه را عادی و مطلوب عنوان کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سردار حسین رحیمی در حاشیه آیین بازگشایی مدارس در مدرسه جوادالائمه در جمع خبرنگاران درباره تمهیدات نیروی انتظامی برای ابتدای مهر گفت: آغاز سال تحصیلی را به همه دانش آموزان تبریک می گویم و این فاجعه غمناک را که روز گذشته دشمن کوردل به وجود آورد به همه ملت شریف ایران تسلیت می‌گویم.

وی ادامه داد: امروز اولین روز مهرماه است و تمام نیروهای ما در همه پلیس‌های تخصصی در 6 صبح مستقر هستند و یک وضعیت مطلوب را از نظر انضباطی و امنیتی در روز اول سال تحصیلی شاهد هستیم.

وی با بیان اینکه وضعیت ترافیکی در اولین روز مهرماه عادی و مطلوب بود، خاطرنشان کرد: خوشبختانه امروز کوچک‌ترین مشکل ترافیکی نداشتیم و پلیس راهور به صورت صددرصد در حال آماده‌باش برای ارائه خدمات ترافیکی است. همچنین همه نیروهای پلیس در پلیس پیشگیری و یگان امداد و... تلاش می‌کنند تا وضعیت مطلوب امنیتی و انضباطی را در سطح شهر ایجاد کنند و بحمدالله تاکنون مشکل خاصی نداشتیم.

رئیس پلیس تهران بزرگ با بیان اینکه از امروز بیش از یک و نیم میلیون دانش آموز، دانشجو و فرهنگی به چرخه ترافیک تهران وارد می‌شود، گفت: خوشبختانه از صبح امروز تا هم‌اکنون وضعیت ترافیکی در سطح شهر عادی و مطلوب بوده است و این روند برای 15 روز اول مهر ادامه خواهد داشت و نیروهای پلیس خدمات امنیتی و انضباطی را ارائه خواهند داد.

وی در خصوص سرویس مدارس نیز گفت: درباره استفاده از سرویس مدارس نقش مدیران مدارس بسیار مهم و حیاتی است چراکه خانواده برای سرویس مدرسه مراجعه می‌کنند و ما از معلمان و آموزش و پرورش انتظار داریم به اولیای دانش آموزان خودروهایی را معرفی کنند که استاندارد و مجوز لازم را داشته باشند. همکاران من در این روزها به سرویس‌های مدارسی که استاندارد را رعایت نمی کنند تذکر داده و از آنها تعهد می‌گیرند و همچنین در صورت تکرار از فعالیت این سرویس‌ها جلوگیری خواهد شد.

رئیس پلیس تهران بزرگ درخصوص شناور بودن ساعت کار کارمندان گفت: دو طرح شناور بودن ساعت کار کارمندان و ممنوعیت تردد خودروهای توزیع کننده مواد غذایی در این ایام در کاهش ترافیک بسیار تاثیرگذار خواهد بود. به هر حال در 15 روز ابتدای مهر تغییر و تحولاتی را در سطح ترافیک در شهر شاهد خواهیم بود و برآورد ما این است که بیش از 30 درصد در این ایام ترافیک داشته باشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز