خبرگزاری کار ایران

فوتبالی ها توفیقی را بزرگ کردند

نوری: استقلال نتوانسته مثل فصل گذشته هواداران را راضی کند / چشمی استرس دارد

asdasd
کد خبر : ۶۷۰۸۳۵

پیشکسوت استقلال تهران معتقد است شاگردان وینفرد شفر در فصل جدید مسابقات لیگ برتر نتوانسته‌اند همانند فصل گذشته طرفداران را راضی کنند.

به گزارش ایلنا، محمد نوری پیشکسوت استقلال و عضو سابق کمیته فنی درخصوص روند استقلال اعتقاد دارد این تیم به زودی و با تشکیل کمیته فنی می‌تواند نتایج بهتری را کسب کند. مدافع سابق استقلال در خصوص عملکرد چشمی، اظهارات توفیقی و همچنین پیش‌بینی‌اش از دربی پیش رو صحبت‌های زیر را انجام داد.

*استقلال هم از آسیا حذف شد. چه صحبتی در این باره دارید؟
به نظر من استقلال در بازی مقابل السد قطر نسبت به بازی رفت عملکرد بهتری داشت اما عدم مدیریت بعضی از بازیکنان در زمین مثل چشمی باعث شد تیم به هم بریزد و آن نتیجه به دست بیاید. بعضی از بازیکنان در زمین سهل انگاری کردند و همین باعث شد استقلال آن روند خوبش در نیمه اول را از دست بدهد. اما فکر می‌کنم شفر توانست بعد ازاین بازی یک ریکاوری خوب برای بازیکنان انجام دهد که آنها برای لیگ و ادامه بازی‌های حساس آماده شوند اما باید قبول کنیم استقلال نتوانسته نسبت به فصل گذشته هواداران را راضی کند.

*بعد از اخراج چشمی از زمین انتقادهای زیادی عملکرد او باعث شده است.
بازیکنی که در سطح جام جهانی بازی کرده و به عنوان یک ملی پوش باید افکارش را هم تغییر دهد. فکر می‌کنم لیگ ایران تنها لیگی است که بازیکنان به داور اعتراض می‌کنند ما باید به آن فرهنگ برسیم که این موضوع را در زمین مدیریت کنیم. بازیکنان ملی ما باید در زمین الگوی جوانان باشند. به نظر من چشمی در بازی‌هایی که در زمین حاضر می‌شود استرس دارد و همین باعث می‌شود که به داوران مدام اعتراض کند. امیدوارم هر چه زودتر باشگاه این مشکل چشمی را حل کند تا بیشتر از این در میادین ضرر نکند.

*به عنوان یک مدافع با سابقه عملکرد خط دفاع استقلال را چطور می‌بینید؟
استقلال در دفاع مشکلاتی دارد و اگر تیم‌های مقابلی که جلوی استقلال ظاهر می‌شوند یک بازیکن سرعتی داشته باشند این تیم دچار مشکل می‌شود. به نظر من دفاع‌ها وظایفشان را به خوبی انجام می‌دهند. آنها باید بیشتر احساس مسوولیت کنند و بدانند در چه تیمی بازی می‌کنند و مردم انتظارات زیادی از آنها دارند.

*اواخر این هفته دربی بزرگ پایتخت برگزار خواهد شد. ارزیابی‌تان از این بازی چیست؟
دربی یک بازی خاص است و دو تیم باید از لحاظ روحی و روانی در این بازی بزرگ آماده شوند. اگر تیمی استرس نداشته باشد و بتواند به فضای ورزشگاه حاکم شود می تواند در این بازی پیروزی را کسب کند.

*برگ برنده استقلال در بازی دربی چه کسی خواهد بود؟
برگ برنده اصلی استقلال هواداران خواهند بود اما اگر بخواهیم از بازیکنی نام ببریم طارق اما می‌تواند برگ برنده استقلال باشد. البته اگر وریا در اوج آمادگی باشد هم می‌تواند گره‌گشای آبی‌پوشان باشد.

*کمیته فنی استقلال هم از سوی سرپرست باشگاه انتخاب شد. ارزیابی‌تان از نفرات چیست؟
کمیته فنی می‌تواند خیلی راهگشا باشد آنها می‌توانند با نظرات خود به سرمربی و تیم کمک کنند. همین شفر را فصل گذشته کمیته فنی به استقلال آورد که ثمره آن هم آن نتایج درخشان بود. اگر امسال هم از کمیته فنی استفاده بهینه شود استقلال می تواند به روزهای اوج بازگردد.

*توفیقی معاون سابق استقلال در اظهارنظری اعلام کرده فوتبالی‌ها ارزش پاسخ دادن ندارند.
به نظر من توفیقی با این حرف‌ها به خودش بی‌احترامی کرده است ایشان یادش نرود همین فوتبالی‌ها او را بزرگ کردند. هواداران استقلال در این مدت کارنامه او را در استقلال دیده‌اند و بهتر است او بیشتر از این صحبت نکند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز