خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی:‌

۱۶۲ شهرک صنعتی غیر فعال در کشور وجود دارد/۹۲ درصد از صنایع کوچک و متوسط‌ها هستند

asdasd
کد خبر : ۶۷۰۵۵۷

مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران گفت: باید توسعه شهرک‌های صنعتی موجود را به جای ایجاد شهرک‌های جدید در اولویت قرار دهیم.

به گزارش ایلنا، «صادق نجفی» در مجمع عمومی عادی سالیانه این سازمان در محل وزارت صنعت، معدن و تجارت با بیان این مطلب، افزود: ۹۲ درصد از صنایع کشور را صنایع کوچک و متوسط تشکیل می‌دهند، حمایت و همکاری با این صنایع در اساسنامه سازمان مورد تاکید است.

 نجفی به دو نمونه از اقدامات قبلی سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی اشاره کرد و گفت: کمپین چرخه را بچرخانیم در حمایت از کالای ایرانی و نمایشگاه بزرگ توانمندی‌های صنایع کوچک دو نمونه از کارهای فاخر سازمان بود.

مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران با تأکید بر اینکه اساسنامه سازمان باید با دقت مطالعه و بازبینی شود، اضافه کرد: نیاز به تحول داریم، سازمان به سمت توسعه‌ای شدن که وظیفه و اساسش هست باید پیش برود. سازمان باید اکتیو و اثرگذار باشد و در اساسنامه باید تحول داده شود.

وی با یادآوری اینکه ۹۶۸ شهرک و ناحیه صنعتی داریم که ۸۰۶ مورد از اینها فعال است، افزود: بالاترین واگذاری زمین برای راه اندازی واحدهای صنعتی را پارسال در شهرک‌ها و نواحی صنعتی مان داشتیم.

مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی ایران در ادامه با بیان اینکه توسعه صنعتی در همه جای دنیا وابسته به smeها است، گفت: ما نیز راهی جز حمایت از این صنایع کوچک و متوسط نداریم، smeها باید در اولویت باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز