خبرگزاری کار ایران

حق شناس: از بالا رفتن سطح والیبال ایران نباید غافل شد

asdasd
کد خبر : ۶۶۹۸۸۷

داور بین المللی کشورمان گفت: بعضی از تیم‌ها با بازیکنان جوان در مسابقات شرکت کرده‌اند اما از بالا رفتن سطح والیبال بانوان ایران نباید غافل شد.

به گزارش ایلنا، نسرین حق شناس داور بین المللی کشورمان امروز در بازی حساس ویتنام و چین تایپه به عنوان داور اول قضاوت کرد. وی در بازی ژاپن و ویتنام داور دوم است. 

حق شناس درباره بازی گفت: بازی خوبی بود و تیم‌ها امتیازهای نزدیکی داشتند. از قبل هم به من گفته بودند این بازی حساس و مهم است همان طور که دیدید بازی در ٥ گیم و با برد ویتنام به پایان رسید. 

وی درباره سطح مسابقات، عنوان کرد: بعضی تیم‌ها با بازیکنان جوان شرکت کرده‌اند چون مسابقات جهانی را پیش رو دارند آن‌ها تیم جوانی را راهی مسابقات کردند تا برای آینده تجربه کسب کنند. ضمن اینکه از بالا رفتن سطح والیبال ایران نباید غافل شد. 

حق شناس درباره داوری‌های این دوره از مسابقات، یادآور شد: داوری‌ها خوب و مشکل خاصی تاکنون وجود نداشته است. همه داوران شرکت کننده غیر از یک نفر بین المللی هستند. ویتنام چون داور ندارد یکی از داوران خود را برای مدرک بین المللی به مسابقات فرستاده و استثناست. 

این داور بین المللی کشورمان در پاسخ به این سوال که آیا از بین داوران شرکت کننده در این رقابتها کسی به مسابقات جهانی دعوت خواهد شد یا خیر، اظهار داشت: سونساگ عضو کمیته داوران جهانی است و هر داوری که برتر باشد را خودش معرفی می‌کند اما فدراسیون جهانی نیز به دنبال جوانگرایی است و فرصت را به داوران جوان جهان می‌دهد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز