خبرگزاری کار ایران

حسینی میلانی:

تاخیر در ارائه طرح جامع مدیریت پسماند/شهرداری دلایل تاخیر را ارایه کند

asdasd
کد خبر : ۶۶۹۶۶۸

عضو شورای شهر تهران گفت: تهیه طرح جامع مدیریت پسماند برای کلانشهر تهران ازجمله تکالیف عقب‌افتاده‌ای است که انجام آن مطابق با قانون پسماند و ضرورت‌های امروز، مورد پیگیری شورای پنجم بوده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سیدآرش حسینی میلانی صبح امروز (27 شهریور ماه) در هشتاد و هفتمین جلسه صحن علنی شورای شهر تهران ضمن عرض تسلیت به مناسبات فرارسیدن ایام عزاداری امام حسین(ع) گفت: اقدامات کنترلی برای مقابله با سفیدبالک‌ها به صورت جدی از سال ۹۴ شروع شده و مقابله و کنترل این پدیده درازمدت است. مقابله با این پدیده باید با پیگیری مستمر انجام شود و بودجه لازم در این باره تخصیص پیدا کند.

این عضو شورای شهر تهران با بیان اینکه براساس آمار ارائه شده، حدود ۸۵ تا ۹۰ درصد جمعیت این حشره نسبت به سال گذشته کاهش یافته است، تصریح کرد: حرکت علمی و کارشناسی در این زمینه بسیار مهم است. موسسه تحقیقات گیاه‌پزشکی در این زمینه نظارت داشته و بسیار مهم است تا در سایر فعالیت‌های شهری رویکرد استفاده از مجامع علمی را مدنظر داشته باشیم.

حسینی میلانی ادامه داد: البته کمیته محیط زیست و کمیسیون سلامت به صورت مرتب این مسئله را مورد پیگیری قرار داده است و نماینده کمیته در جلسات سازمان بوستان‌ها به صورت منظم شرکت و به کمیته گزارش می‌داده است.

وی در ادامه در تذکری به معاونت خدمات شهری شهرداری تهران و مرکز مطالعات و برنامه‌ریزی شهر تهران درخصوص تاخیر در شروع مطالعات جامع مدیریت پسماند خاطرنشان کرد: تهیه طرح جامع مدیریت پسماند برای کلانشهر تهران ازجمله تکالیف عقب‌افتاده‌ای است که انجام آن مطابق با قانون پسماند و ضرورت‌های امروز، مورد پیگیری شورای پنجم بوده است.

رئیس کمیته محیط زیست با بیان اینکه متاسفانه با وجود اختصاص بودجه مناسب برای این مطالعات در سال گذشته، فرایند برگزاری مناقصه این طرح، تاخیری شش ماه دارد، ابراز داشت: با استناد به بند دو ماده ۷۱ قانون شوراها، از شهرداری تهران می‌خواهم ضمن تسریع در انجام امور، گزارشی از دلایل تاخیر در انجام این مطالعات مهم را به شورا ارسال کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز