خبرگزاری کار ایران

رئیس دانشگاه لرستان عنوان کرد:

پذیرش ۱۶۰۰ دانشجو طی سال تحصیلی جدید در دانشگاه لرستان

asdasd
کد خبر : ۶۶۹۴۸۱

رئیس دانشگاه لرستان از پذیرش هزار و ۶۰۰ دانشجو طی سال تحصیلی جدید در این دانشگاه خبر داد.

به گزارش ایلنا از لرستان، خسرو عزیزی در جمع خبرنگاران با اشاره به افتتاح سازمان مرکزی دانشگاه لرستان، اظهار داشت: دانشگاه لرستان تا پیش از این سازمان مرکزی نداشته و در ساختمان دانشکده اقتصاد مستقر بوده است.

وی با بیان اینکه سازمان مرکزی دانشگاه لرستان در زمینی به مساحت شش هزار و ۲۵۰ متر مربع احداث شده، عنوان کرد: اعتبار هزینه شده برای این ساختمان ۹ میلیارد تومان بوده است.

رئیس دانشگاه لرستان در ادامه سخنان خود با بیان اینکه یکی از چالش های اصلی ما این بوده که دانشکده ادبیات و علوم انسانی فاقد ساختمان مستقل است، گفت: در این راستا بخش عمده ای از سازمان مرکزی دانشگاه لرستان که در دانشکده اقتصاد تخلیه می شود به دانشکده ادبیات و علوم انسانی اختصاص داده می‌شود.

عزیزی با اشاره به پروژه های در دست اقدام دانشگاه لرستان، بیان کرد: در حال حاضر دو پروژه با ردیف ملی در دانشگاه لرستان در حال اجرا است.

وی با بیان اینکه در این زمینه یک آمفی تئاتر با مساحت دو هزار و ۴۰۰ متر مربع در حال اجرا است، افزود: پیمانکار این پروژه قول مساعد داده است که در فصل پاییز به بهره برداری برسد.

رئیس دانشگاه لرستان همچنین با بیان اینکه فاز سوم دانشکده علوم پایه به مساحت چهار هزار و ۲۰۰ متر مربع در فصل پاییز افتتاح خواهد شد، تصریح کرد: یکی از چالش های اصلی دانشگاه لرستان با توجه به اینکه رشته تربیت بدنی در سه مقطع لیسانس، فوق لیسانس و دکتری دارد، نداشن استخر است که در این راستا با کمک نماینده مردم خرم آباد و دوره چگنی در مجلس شورای اسلامی دستور معاون سازمان مدیریت و برنامه ریزی برای اختصاص اعتبار این استخر گرفته شد.

عزیزی تصریح کرد: در حال حاضر ۴۷ رشته مقطع دکتری، ۷۱ رشته در مقطع کارشناسی ارشد و ۶۱ رشته کارشناسی در دانشگاه لرستان تدریس می شود و مجموع دانشجویان این دانشگاه ۹ هزار و ۳۰۰ نفر است.

وی، گفت: امسال نیز حدود هزار و ۶۰۰ دانشجوی جدید در رشته های مختلف دانشگاه لرستان پذیرش خواهند شد.

انتهای پیام/
زهرا شفیعی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز