خبرگزاری کار ایران

سیامک واحدی خبر داد:

برگزاری مراسم تکریم و معارفه معاون تحقیقات و فن‌آوری دانشگاه علوم پزشکی کردستان

asdasd
کد خبر : ۶۶۹۱۵۴

مراسم تکریم و معارفه معاون تحقیقات و فن آوری دانشگاه علوم پزشکی کردستان برگزار شد.

به گزارش ایلنا، سیامک واحدی در مراسم تکریم و معارفه معاون تحقیقات و فن آوری دانشگاه علوم پزشکی کردستان برگزار شد، بیان داشت: مهمترین اولویت های دانشگاه، کار فناوری و پژوهش است  که خوشبختانه این مهم با توجه به اعتبار سنجی های معتبر پژوهشی، ارتقا جایگاه دانشگاه  را یادآور می شود.

وی مراسم ضمن قدردانی از زحمات فرزین رضاعی و  انتصاب ابراهیم قادری به‌عنوان سرپرست جدید معاونت تحقیقات و فن‌آوری دانشگاه، گفت: توسعه کیفی و کمی پژوهش نیازمند توجه و  دیدگاه همه‌جانبه‌گرایی است که فرزین رضاعی در مدت زمان تصدی اش در این پست به بهترین نحو توانست از این امر مهم برآید.

در ادامه هم معاون سابق تحقیقات و فن آوری دانشگاه ضمن بیان خلاصه‌ای از عملکردهای دانشگاه در دوران تصدی خویش، ابراز داشت: ایجاد لاین های پژوهشی، جذب دانشجویان دکتری پژوهشی، به کارگیری اعضای هیئت علمی پژوهشی در مراکز تحقیقاتی دانشگاه، ایجاد و توسعه مراکز تحقیقاتی، ارتقای بی‌نظیر جایگاه پژوهشی دانشگاه و نیز چاپ تعداد مقالات مناسب در مجلات علمی پژوهشی داخلی و خارجی توسط محققان جوان دانشگاه از جمله دست آوردهای چند سال اخیر است.

سپس، سرپرست جدید معاونت تحقیقات و فن آوری دانشگاه نیز در این مراسم، گفت: امیدوارم بتوانم روند پیشرفت‌های دانشگاه را حفظ و ارتقا داده و در شرایط حساس اقتصادی کنونی به بهترین وجه عمل کنیم.

ابراهیم قادری اذعان کرد: تحریم های اقتصادی را باید به‌عنوان یک نوع فرصت به شمار آورده و راه‌های صرفه‌جویی و نیز بهره‌جویی از منابع را به بهترین نحو اجرایی کنیم.

در پایان این مراسم با اهداء لوح از زحمات فرزین رضاعی تقدیر و تشکر به عمل آمد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز