خبرگزاری کار ایران

کشته شدن ۱۳ نفر در اثر طوفان فلورانس در آمریکا

asdasd
کد خبر : ۶۶۸۹۲۶

تاکنون دست کم ۱۳ نفر در اثر طوفان فلورانس در آمریکا کشته شده‌اند.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه اینترنتی شبکه تلویزیونی دبلیو‌اس‌بی‌، دست کم ۱۳ نفر در اثر طوفان فلورانس در آمریکا کشته شده‌اند. آنچه در ادامه می‌آید، فهرستی است از قربانیان این حادثه طبیعی: 

- زنی ۴۱ ساله و پسر هفت ماهه‌اش در «ویلمینگتون» در کارولینای شمالی کشته شدند. به گفته مقام‌های رسمی این دو در اثر سقوط یک درخت روی منزل‌شان کشته شدند. همسر این زن نیز طی این حادثه زخمی شد. 

- مردی ۷۸ ساله در «کینستون» در کارولینای شمالی پس از آن‌که کوشید دو سیم لخت را زیر باران به یکدیگر متصل کند، در اثر برق‌گرفتگی جان خود را از دست داد. 

- مردی ۷۷ ساله در «لنور» در کارولینای شمالی در پی «سکته قلبی» درگذشت. 

- در «واین کانتی» مردی ۸۱ ساله که مشغول جمع‌آوری وسایل منزل برای خروج از منطقه بود، از پله‌ها سقوط کرد و در اثر ضربه به سر جان سپرد. 

- مردی ۶۸ ساله در لنور در پی برق‌گرفتگی جان سپرد. او مشغول راه انداختن ژنراتور برق بود که این حادثه روی داد. 

- به گزارش مقام‌های محلی، یک زن و شوهر در آتش‌سوزی منزل‌شان جان سپردند. 

- در کارولینای جنوبی، یک زن در اثر سقوط درخت بر روی خودرویی که سوار آن بود، کشته شد. 

- در کارولینای جنوبی، یک زوج در اثر خفه‌گی ناشی از گاز مونواکسید کربن جان سپردند. این گاز از ژنراتوری متصاعد می‌شد که در منزل‌شان روشن بود.

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز