خبرگزاری کار ایران

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان زنجان:

۱۰۳ هزار پاکت جشن عاطفه‌ها در مدارس استان زنجان توزیع شد

asdasd
کد خبر : ۶۶۸۸۶۹

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان زنجان از توزیع ۱۰۳ هزار پاکت شور عاطفه ها در سطح مدارس استان زنجان خبر داد و گفت: امسال ۲ هزار مدرسه میزبان این جشن خواهند بود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان،  هدایت صفری با اعلام این خبر اظهار کرد: اداره کل کمیته امداد امام خمینی استان زنجان در راستای حمایت از دانش‌آموزان نیازمند هر سال با برگزاری جشن عاطفه‌ها از ظرفیت خیران بهره می‌گیرد.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان زنجان از توزیع 103 هزار پاکت شور عاطفه‌ها در سطح مدارس استان زنجان به منظور جمع‌آوری کمک‌های نقدی دانش‌آموزان خبر داد و افزود: پاکت‌های شور عاطفه‌ها از طریق سازمان دانش‌آموزی از هفته اول مهرماه، بین دانش‌آموزان استان توزیع می‌شود.

وی با اشاره به اینکه به دلیل تقارن 11 مهرماه روز جشن عاطفه‌ها با ماه محرم این مراسم ملی و معنوی در بیش از  2 هزار مدرسه استان با عنوان شور عاطفه‌ها برگزار خواهد شد، تصریح کرد: کمک‌های جمع‌آوری شده در هر مدرسه با نظارت کمیته امداد در بین دانش‌آموزان نیازمند همان مدرسه توزیع می‌شود.

صفری با اشاره به مشارکت یک میلیارد و 500 میلیون تومانی خیران در مرحله نخست جشن عاطفه‌ها بیان کرد: با مشارکت مطلوب خیران زنجانی؛ برنامه هدف‌گذاری شده استان در جشن عاطفه‌ها 79 درصد محقق شد.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان زنجان ضمن تقدیر از مشارکت خیران در مرحله نخست جشن عاطفه‌ها گفت: امیدواریم در مرحله دوم نیز شاهد دستگیری نوع دوستانه خیران از دانش‌آموزان نیازمند باشیم.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر 3 هزار دانش‌آموز نیازمند زیرپوشش کمیته امداد استان زنجان هستند، افزود: البته کمیته امداد با اجرای جشن عاطفه‌ها به دنبال ترویج سنت حسنه انفاق و احسان در جامعه است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز