خبرگزاری کار ایران

با حضور رئیس سازمان نوسازی و مدارس؛

مدرسه ۱۸ کلاسه توفیق در زنجان به بهره‌برداری رسید

asdasd
کد خبر : ۶۶۸۷۴۲

مدرسه ۱۸ کلاسه توفیق صبح امروز ۲۴ شهریور با حضور رئیس سازمان نوسازی و مدارس کشور در زنجان بهره‌برداری رسید.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، استاندار زنجان در آیین بهره‌برداری مدرسه 18 کلاسه توفیق اظهار کرد: ما از اقدام مجمع خیرین مدرسه ساز و غلامحسین مطهری که برای دانش آموزان چند نسل مدرسه می سازند، قدردانی می‌کنیم.

اسدالله درویش‌امیری با یادآوری اینکه فرهنگ خیرات در ایران ریشه تاریخی دارد، گفت: مردم این دیار از آنچه در زندگی جمع‌آوری کرده‌اند به دلیل داشتن روحیه وقف و ایثار در راستای دفاع از انسانیت هزینه می‌کنند.

مقام عالی استان به فعالیت 360 موسسه  خیریه در استان زنجان اشاره کرد و یادآور شد: این مدارس فرزندان برومند این مرز و بوم را تربیت و دانشمندانی چون استاد ثبوتی، روزبه و مدیرانی همچون انصاری را به جامعه تحویل می‌دهند.

مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس استان زنجان هم در سخنانی با اشاره به اینکه مدرسه توفیق سیزدهمین پروژه احداثی توسط این خیر است، خاطرنشان کرد: تعهدات خیرین  استان زنجان در چهارسال اخیر 29 پروژه با اعتباری بالغ بر 17 میلیارد تومان بود که از این تعداد هفت پروژه تحویل و تعدادی پروژه‌های دیگر نیز دارای پیشرفت فیزیکی هستند.

جهانگیر صفری ادامه داد: سال گذشته 2 میلیارد تومان اعتبار استانی و امسال هم 4 میلیارد تومان برای پروژه‌های مشارکتی دریافت شد.

رئیس اداره نوسازی و تجهیز مدارس استان زنجان از فعال شدن پروژه‌های مدرسه سازی  مدرسه دکتر شقاقی؛ دکتر صالحی صائین قلعه؛ کرد بچه ابهر؛ کانون فغفوری و مدرسه احمد کندی که سال‌ها راکد باقی مانده بود هم خبر داد.

آموزشگاه 18 کلاسه توفیق توسط خیر مدرسه‌ساز غلامحسین مطهری با زیربنای ۴ هزار و ۷۰۰ مترمربع با مساحت ۲ هزار و ۳۵۰ مترمربع و اعتبار بالغ بر ۵۰ میلیارد ریال به بهره‌برداری رسید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز