خبرگزاری کار ایران

شهردار منطقه ۴

شورای اداری، منشاء همدلی و هم‌افزایی میان مدیران شهری است

asdasd
کد خبر : ۶۶۷۹۷۱

شهردار منطقه ۴ تاکید کرد: همدلی و همسویی و هم‌‌‌افزایی در جلسه شورای اداری باعث پیشبرد اهداف مشترک می‌‌‌شود و آن چیزی جز خدمت‌‌‌رسانی به شهروندان نیست و با همکاری با یکدیگر معضلات و مشکلات را کاهش می‌دهیم.

به گزارش ایلنا، سیدعلیرضا حسینی در نخستین جلسه شورای اداری شرق تهران در منطقه ۴ گفت: برگزاری جلسه شورای اداری می‌‌‌تواند ضمن ایجاد همدلی و هم‌‌افزایی، بستر توسعه متوازن را در کلانشهر تهران فراهم کند.

وی ضمن خیرمقدم و فرارسیدن ایام سوگواری سالار شهیدان و هفته دفاع مقدس اظهار داشت: اصلی‌‌‌ترین هدف از قیام عاشورا امر به معروف و نهی از منکر بود و یکی از موارد آن ایجاد حکومت اسلامی است که به لطف الهی بعد از ۱۴ قرن این مهم با انقلاب اسلامی محقق شد و حفظ نظام و ارزش‌های نظام اسلامی و ایجاد رضایتمندی یک از اهداف انقلاب است که باید در حفظ آن با خدمت کوشا باشیم.

شهردار منطقه ۴ با بیان اینکه این جلسات می‌تواند منشأ خیر و رفع مشکلات شهروندان محلات شهر تهران باشد، تصریح کرد: همدلی و همسویی و هم‌‌‌افزایی در جلسه شورای اداری باعث پیشبرد اهداف مشترک می‌‌‌شود و آن چیزی جز خدمت‌‌‌رسانی به شهروندان نیست و با همکاری با یکدیگر معضلات و مشکلات را کاهش می‌دهیم.

حسینی افزود: منطقه ۴ با داشتن جمعیت بیش از یک میلیون نفر در کنار جمعیت شناوری که روزانه وارد این منطقه می‌‌شوند، دارای مشکلات و معضلات فراوانی است که با برگزاری این جلسات با حضور نماینده حاکمیت در منطقه موثر خواهند بود.

وی با تاکید بر اهمیت حضور شورایاران در این جلسه خاطرنشان کرد: شورایاران همکاران افتخاری مادر منطقه و محلات هستند و با توجه به شناخت از محلات و احصاء کمبودها، لذاحضور آنها در این جلسات بسیار مثمرثمر خواهد بود و می‌‌توانند در جهت پیشبرد اهداف و رسیدن به نتیجه مطلوب ما را یاری کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز