خبرگزاری کار ایران

استاندار لرستان خبر داد:

اعتبار ۱۳ درصدی توازن منطقه‌ای در لرستان

asdasd
کد خبر : ۶۶۷۷۹۸

استاندار لرستان تخصیص اعتبارات عمرانی در بخش‌ ردیف‌های استانی را حدود ۵۰ درصد، نفت و گاز ۸۰ درصد، ارزش افزوده ۶۷ درصد و توازن منطقه‌ای را ۱۳ درصد عنوان کرد.

به گزارش ایلنا از لرستان، دکتر سید‌موسی خادمی در جلسه شورای اداری استان که با حضور رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) برگزار شد، اظهار کرد: عملکرد مهندس فتاح را می‌توان مظهر مدیریت جهادی در کشور دانست و به عنوان یک الگو از آن استفاده کرد.

وی با اشاره به کمیته حضرت امام(ره) و ستاد پرداخت دیه کشور بیان کرد: فصل مشترک گروه هدف این دو نهاد کمک‌رسانی به کسانی است که به دلایل غیر ارادی و غیر‌عامدانه دچار مشکل شده‌اند.

وی در ادامه افزود: در همه مکاتب اقتصادی و جوامع این حمایت‌ها تجویز شده، به‌خصوص در اسلام و نظام ما که این موضوع برجسته‌تر و مورد تاکید بیشتر است.

استاندار لرستان خاطرنشان کرد: از دلایل وقوع انقلاب اسلامی اعتراض به وجود فقر و نابرابری‌های اجتماعی بود و یکی از اهداف اصلی برقراری عدالت اجتماعی و رفع‌ نابرابری‌های اجتماعی به طور قطع همین موضوع است که طبق نظر حضرت امام(ره) دنبال شد.

وی گفت: از نهادهایی که حضرت امام(ره) برای این هدف بزرگ طراحی کرد، کمیته امداد بود که از ابتدای انقلاب منشاء خدمات و خیرات زیادی برای جامعه بوده است.

دکتر خادمی در بخش دیگری از سخنان خود بیان کرد: تخصیص اعتبارات عمرانی در بخش‌ ردیف‌های استانی حدود ۵۰ درصد، نفت و گاز ۸۰ درصد، ارزش افزوده ۶۷ درصد و توازن منطقه‌ای ۱۳ درصد است.

وی ادامه داد: همچنین طرح‌های استانی ویژه حدود ۵۰ میلیارد تومان تخصیص داده شده که نسبت به سال قبل بهتر است.

مقام ارشد استان تاکید کرد: واگذاری پروژه‌های عمرانی را از اولویت‌های کاری تعریف کرده‌ایم و باید در سال جاری حدود ۷۰ میلیارد تومان در این حوزه واگذاری اعتبار داشته باشیم.

استاندار لرستان افزود: تخصیص‌های بعدی را نیز به این واگذاری‌ها مرتبط خواهیم کرد و دستگاه‌هایی که بیشتر توانسته‌اند واگذار کنند تخصیص داده خواهد شد.

 

انتهای پیام/
الهه احمدی سبزواری
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز