خبرگزاری کار ایران

کارگر خدماتی بهشت زهرا کیف حاوی پول و مدارک را به صاحبش برگرداند

asdasd
کد خبر : ۶۶۷۶۸۶

در یک اقدام خداپسندانه توسط کارگر خدمات شهری سازمان بهشت زهرا، کیف حاوی وجه نقد و مدارک مهم شخصی، به صاحب اصلی خود بازگردانده شد.

به گزارش ایلنا، سعید حسنی کیا، از نیروهای خدمات شهری و تنظیف سازمان بهشت زهرا به هنگام تنظیف حوزه کاری خود در قطعه ۲۴۳، با یافتن کیف حاوی مدارک در سطل زباله، بلافاصله مسئولان مربوطه را در جریان گذاشت.

این کیف که حاوی مدارک مربوط به اتومبیل شخصی، عابر بانک، وجه نقد و چک بانکی بود پس از انجام صورتجلسه‌ توسط سازمان بهشت زهرا به صاحبش بازگردانده شد.

«سعید حسنی کیا» که مستاجر بوده و دارای دو فرزند سه ساله و هفت ماهه است، گفت: طبق برنامه روزانه خود در حال تنظیف قطعه ۲۴۳ بهشت زهرا(س) بودم که متوجه کیفی در داخل سطل زباله شدم. با بررسی محتویات کیف و مدارک داخل آن بلافاصله مسئولان امر را در جریان گذاشتم.

وی در خصوص وسوسه شدن در مقابل عدم رساندن کیف به صاحب خود گفت: در گذشته هم سه بار هنگام انجام کار، کیف‌هایی را پیدا کرده و به صاحبان اصلی‌اش برگردانده‌ام. من معتقدم شرایط مالی و وضعیت بداقتصادی دلیلی بر بی‌اعتمادی نیست.

 وی که از پذیرفتن هر گونه وجهی بابت این کار متعهدانه امتناع کرده بود، اظهار داشت: حقوق شهروندی ما ایجاب می‌کند که در کنار هم زیستن را آموزش دهیم و محیطی قابل اعتماد را برای همنوع خود فراهم کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز