خبرگزاری کار ایران

راهیابی ۱۳ فیلم ایرانی به جشنواره سینمایی «یاری» در سوئد

asdasd
کد خبر : ۶۶۷۶۵۵

هجدهمین دوره جشنواره فیلم‌های ایرانی «یاری» ۲۲ و ۲۳ سپتامبر در شهر استکهلم سوئد برگزار می‌شود.

به گزارش ایلنا، با اعلام اسامی فیلم‌های حاضر در هجدهمین دوره جشنواره فیلم‌های ایرانی «یاری» این رویداد در تاریخ ۲۲ و ۲۳ سپتامبر در شهر استکهلم سوئد به مدیریت شیدا شفیعی در سالن سینما اسکاندیا برگزار می‌شود.

۱۳ فیلم کوتاه و سینمایی ایرانی به هجدهمین جشنواره فیلم‌های ایرانی «یاری» سوئد راه یافته‌اند.

در بخش فیلم‌های بلند ۷ فیلم حضور دارند که عبارتند از: سد معبر (محسن قرایی)، اسرافیل (آیدا پناهنده)، در وجه حامل (بهمن کامیار) مرداد (بهمن کامیار)، ماجان (رحمان سیفی‌آزاد)،‌ روز دروغ (یعقوب کشاورز) و آهوی پیشونی سفید (سیدجواد هاشمی).

 همچنین ٦ فیلم در بخش فیلم‌های کوتاه به قابت خواهند پرداخت که عبارتنداز: مثل بچه آدم (آرین وزیر دفتری)، حیوان (بهمن و بهرام آرک)، آر یو والیبال (محمد بخشی)، شخصی (سونیا حداد)،‌ پاسپورت (مهران همت زاده) و بوق ممتد (قصیده گلمکانی).

علیرضا مجلل، رضا باقر، مینا آذریان، سعید شریفیان و میکاییل هیلین آثار منتخب جشنواره را داوری می‌کنند و درنهایت دو تندیس بهترین فیلم کوتاه و بهترین فیلم سینمایی به برگزیدگان اهدا خواهد شد.

پژمان بازغی سفیر انجمن یاری در مراسم افتتاحیه این دوره حضور خواهد داشت و محسن کیایی، سیدجواد هاشمی و بهمن کامیار نیز مهمان‌های ویژه جشنواره هستند.

این جشنواره همه ساله درآمد حاصل از فروش بلیت فیلم‌های حاضر در جشنواره را برای حمایت از کودکان بی‌سرپرست ایرانی صرف می‌کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز