خبرگزاری کار ایران

رزمایش بزرگ « شیفت ایثار» آغاز شد

asdasd
کد خبر : ۶۶۷۲۴۷

رزمایش بزرگ خدمت رسانی بسیج کارگری با نام «شیفت ایثار» همزمان در سراسر کشور آغاز شد.

به گزارش ایلنا، امروز (سه‌شنبه ۲۰ شهریور ماه) رزمایش بزرگ خدمت‌رسانی بسیج کارگری توسط کارگران بسیجی در مراکز کار و تولید سراسر کشور با نام «شیفت ایثار» آغاز شده و در حال برگزاری است.

علی حسین رعیتی فرد (مسئول سازمان بسیج کارگری کشور) در این زمینه گفته است: سازمان بسیج کارگری امروز سه شنبه ۲۰ شهریور ماه رزمایش بزرگ خدمت‌رسانی بسیج کارگری را با همراهی کارگران بسیجی در مراکز کار و تولید سراسر کشور با نام شیفت ایثار برگزار می‌کند.

وی با بیان اینکه این رزمایش به منظور آمادگی برای مقابله با جنگ اقتصادی و تحریم دشمن طراحی شده است، افزود: در دوران ۸ سال دفاع مقدس و انقلاب ۱۴ هزار شهید از جامعه کارگری تقدیم انقلاب شده است و اکنون نیز کارگران در جنگ اقتصادی برای همراهی با انقلاب و کمک به اقتصاد کشور اقداماتی از قبیل اضافه کاری بدون دستمزد با عنوان شیفت ایثار و یا کمک به جمع‌آوری ضایعات کارخانه‌ها، تعمیر و نگهداری دستگاه‌ها، ایمنی و بهداشت و ... در مراکز کار و تولید سراسر کشور در قالب رزمایش انجام خواهند داد.

رعیتی فرد گفت: کارگران شریف با وجود فشارهای اقتصادی سنگرهای نبرد را ترک نکرده و با ایثار و از خود گذشتگی در حمایت از کالای ایرانی ، کار رایگان انجام می‌دهند و در مسیر رشد و توسعه اقتصادی کشور گام برمی‌دارند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز