خبرگزاری کار ایران

مدیرکل تعاون،کار و رفاه اجتماعی مازندران اعلام کرد:

فعالیت 7732 شرکت تعاونی در استان مازندران

asdasd
کد خبر : ۶۶۶۶۵۵

مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی مازندران از فعالیت 7732 شرکت تعاونی در استان مازندران خبر داد.

به گزارش ایلنا از ساری،کامران اصغری امروز در همایش تجلیل از تعاونی های برتر استان به فعالیت بیش از هفت هزار و 237 شرکت تعاونی در استان اشاره کرد و اظهار داشت: بیش از 311 هزار نفر از جمعیت استان عضو تعاونی ها هستند.

وی با اشاره به فعالیت یکهزار و 193 تعاونی با 13 هزار و 505 عضو در حوزه مصرف افزود: بیش از 53 میلیارد تومان برای اشتغالزایی بیش از دو هزار نفر در این تعاونی ها صرف شده است.

مدیرکل تعاون  کار و رفاه اجتماعی مازندران با بیان اینکه نگاه استان و کشور، تقویت تعاونی ها است گفت: اما ما نتوانسیم  نتوانستیم به خوبی از ظرفیت تعاونی ها بهره گیری  کنیم که نیاز به توجه  بیشتری دارد.

وی با اشاره به ثبت 83 تعاونی با عضویت 600  نفر در حوزه زنان در استان افزود: بیش از 49 تعاونی توسعه روستایی در استان تشکیل شده است.

اصغری ادامه داد : تعاونی توسعه شهرستان در برخی مناطق استان تشکیل شده و امیدواریم تا پایان سال جاری این تعاونی در تمامی شهرستان ها ایجاد شود.

وی با بیان اینکه چهار هزار و 200 واحد مسکن به صورت تعاونی در دست ساخت است گفت: امیدواریم با حمایت راه و شهرسازی و دیگر دستگاه ها این واحدها زودتر به بهره برداری برسد.

اصغری ، توانمندسازی تعاونی ها را با ارائه تسهیلات از سوی بانکهای عامل را از جمله اقدامات این اداره کل برشمرد و افزود: تعاونی ها از سال 92 تاکنون بیش از93 میلیون دلار صادرات محصولات مختلف داشته اند.

وی گفت:  در 6 ماه اول سال جاری نیز میزان صادرات تعاونی ها نسبت به مدت مشابه سال قبل رشد داشته است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز