خبرگزاری کار ایران

لقمانی‌مقدم تاکید کرد:

لزوم استفاده از فناوری و فرهنگ‌سازی مناسب برای کاهش مشکلات ترافیکی

asdasd
کد خبر : ۶۶۶۶۳۱

معاون فرماندار آستارا بر لزوم استفاده از فناوری و فرهنگ‌سازی مناسب برای کاهش مشکلات‌ترافیکی تاکید کرد.

به گزارش ایلنا از آستارا، کامبیز لقمانی‌مقدم در جلسه شورای ترافیک شهرستان آستارا بیان کرد:‌ با توجه به اینکه روزهای پایانی تابستان شاهد حضور پیک مسافرت‌ها و وورد مسافران و گردشگران به شهرستان هستیم، تمهیدات ترافیکی و امنیتی لازم از سوی دستگاه‌های ذی‌ربط باید بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد و دستگاه‌های خدماتی نیز با برنامه‌ریزی مناسب حداکثر خدمات را به شهروندان و مسافران ارایه تا شاهد حداقل کمبود‌ها باشیم.

معاون برنامه ریزی و امور عمرانی فرمانداری آستارا گفت: با توجه به نزدیک‌شدن فصل بازگشایی مدارس و تقارن آن با ماه محرم، شهرداری‌ها، پلیس‌راهور، نیروی انتظامی و آموزش و پرورش برنامه‌های اعلام شده برای آماده‌سازی شهرها برای شروع سال تحصیلی و رفع نواقص احتمالی در سطح شهرها سریعا اقدام کنند.

وی تاکید کرد: در سطح روستاها، آموزش و پرورش، راهداری و دهیاران با نظارت بخشداری‌ها اقدامات لازم را در محدوده مدارس برای آماده‌سازی زیرساخت‌ها و سایر مسادل مرتبط داشه باشند.

لقمانی‌مقدم تاکید کرد: با توجه به اینکه وضعیت ترافیکی شهرستان وضعیت سال‌های گذشته را ندارد و شاهد افزایش جمعیت، تردد چندین برابری خودروها در سطح شهرها و روستاها هستیم، بنابراین با شیوه‌های سنتی نمی‌توانیم شهر رامدیریت کنیم و باید نگاه حرفه‌ای و فنی نسبت به موضوع ترافیک داشته باشیم. بنابراین انتظار می‌رود ضمن استفاده حداکثری از امکانات و نیروی انسلنی نسبت به برنامه‌ریزی و استفاده از فناوری های نوین با یک برنامه مدون و زمان بندی شده اقدام کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز