خبرگزاری کار ایران

احمدی مطرح کرد:

رودبار سرزمین فرصت‌ها

asdasd
کد خبر : ۶۶۶۶۱۶

معاون استاندار گیلان رودبار را سرزمین فرصت‌ها توصیف کرد.

به گزارش ایلنا از رودبار، سید محمد احمدی در آیین افتتاح همزمان هزار و 88 واحد مسکن‌مهر استان که با حضور احمد اصغری مهرآبادی قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در طرح مسکن مهر، در رستم آباد برگزار شد با اشاره به وجود بیش از 3 هزار پروژه نمیه تمام در آغاز کار دولت یازدهم تصریح کرد: هنگامی که دولت یازدهم با رای قاطع مردم زمام امور را به دست گرفت عهده‌دار بیش از 3 هزار پروژه نیمه تمام با برآورد ریالی حدود500 هزار میلیارد تومان شد .

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار گیلان به نقش تعادل بخشی مسکن مهر در بخش مسکن اشاره کرد و افزود : طرح مسکن هر چند که نقدهایی بر آن وجود دارد اما از جمله پروژه های مهمی است که رییس جمهور از همان روز نخست شروع به کار دولت یازدهم بر ضرورت تکمیل آن تاکید داشت .

وی تصریح کرد: الحمدالله با وجود تلاش گسترده تمامی دست اندرکاران اجرای طرح مسکن مهر، این پروژه علی رقم محدودیت ها و مشکلات زیرساختی مراحل نهایی خود را طی می کند .

احمدی اجرای پروژه راه‌آهن استان با اعتباری بالغ بر 2 هزار میلیارد تومان و همچنین تخصیص اعتبار هزار میلیارد تومانی در بخش آزادراه را نمونه‌ای از اقدامات ارزشمند دولت در استان برشمرد و ابراز امیدواری کرد:  ان‌شاء الله هر چه بیشتر شاهد این گونه اقدامات ارزشمند در راستای رفاه و آسایش مردم باشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز