خبرگزاری کار ایران

با حکم وزیر علوم؛

سرپرست دانشگاه گنبد کاووس منصوب شد

asdasd
کد خبر : ۶۶۶۶۱۱

وزیر علوم در حکمی، سرپرست دانشگاه گنبد کاووس را منصوب کرد.

به گزارش ایلنا، در حکم منصور غلامی خطاب به ابوالفضل طهماسبی آمده است: با سلام، با عنایت به مراتب تعهد، تخصص و تجارب جناب‌عالی به موجب این حکم به سمت سرپرست دانشگاه گنید کاووس منصوب می‌شوید.

انتظار می‌رود با بهره‌مندی از تجارب اعضای هیات‌علمی دانشگاه و استفاده از تمامی ظرفیت و همچنین جامعه نیکوکاران حامی آموزش عالی، وظایف سرپرستی دانشگاه را بر پایه قوانین، سیاست‌ها و برنامه‌های تقدیم شده به مجلس و مأموریت‌های تعیین شده برای آن دانشگاه به انجام رسانید.

امید است با رعایت منشور اخلاقی دولت تدبیر و امید در حفظ بیت‌المال و اعمال سیاست‌های مؤثر صرفه‌جویی در هزینه‌ها، پرهیز از تجمل‌گرایی، تقویت نظم و انضباط اداری و رعایت دقیق مقررات مالی و ارتقای علمی، فرهنگی و اجتماعی آن دانشگاه، نهایت کوشش و اهتمام خویش را به کار برید.

ابوالفضل طهماسبی متولد ۱۳۵۴ در مشهد مقدس، فارغ‌التحصیل کارشناسی ارشد مهندسی منابع طبیعی – مرتع‌داری از دانشگاه تربیت مدرس و دکتری علوم مرتع از دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان است.

طهماسبی استادیار پایه ۲۴ گروه مرتع و آبخیز داری دانشکده کشاورزی و منابع طبیعی دانشگاه گنبدکاووس است و تاکنون راهنمایی و مشاوره بیش از ۲۰ پایان نامه کارشناسی ارشد، چاپ بیش از ۱۵ مقاله در مجلات معتبر علمی داخلی و بین المللی، ارائه بیش از ۶۰ مقاله در همایش‌ها و کنفرانس‌های ملی و بین المملی و عضویت در انجمن علمی مرتبط با رشته تحصیل خود از سوابق علمی و پژوهشی وی است.

از سوابق اجرایی و مدیریتی دکتر طهماسبی می‌توان به مدیریت واحد کتابخانه و اینترنت دانشگاه گنبد کاووس و مدیریت امور آموزشی و عضویت در کمیسیون موارد خاص این دانشگاه، مدیریت امور آموزشی، پژوهشی و سرپرستی دانشگاه علمی کاربردی گرگان، مدیریت امور داخلی نشریه علمی و پژوهشی حفاظت زیست بوم گیاهان، کارشناس رسمی دادگستری در رشته کشاورزی و منابع طبیعی و عضو فعال نخبگان و سرآمدان شاهد و ایثارگر استان گلستان اشاره کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز