خبرگزاری کار ایران

افتتاح و بهره‌برداری از 400 واحد آپارتمان با همکاری تعاونی مسکن سازمان ورزش و بخش خصوصی

asdasd
کد خبر : ۶۶۶۵۴۹

پروژه 400 واحد مسکونی با همکاری تعاونی مسکن سازمان ورزش شهرداری تهران و بخش خصوصی به بهره‌برداری رسید.

به گزارش خبرنگار ایلنا، آیین افتتاح و بهره‌برداری از پروژه مجتمع مسکونی 400 واحدی با همکاری تعاونی مسکن سازمان ورزش شهرداری و بخش خصوصی برگزار شد.

در این مراسم کلید نمادین دو واحد به ساکنان اهدا شده و از اعضای هیئت مدیره و رئیس هیئت مدیره تعاونی مسکن تقدیر شد.

همایون خادمی (رئیس هیئت مدیره تعاونی مسکن سازمان شهرداری تهران) در این مراسم به فرآیند شروع و تکمیل این پروژه اشاره کرد و گفت: شروع فعالیت از سال 87 با گرفتن حق عضویت آغاز شد و سال 95 مجمع عمومی تصمیم گرفت با برگزاری مناقصه با مشارکت بخش خصوصی پروژه را به اتمام برساند.

خادمی ضمن تقدیر از مشارکت بخش خصوصی در اجرای این پروژه تصریح کرد: پس از برگزاری مناقصه این پروژه به پیمانکار آقای رحیم قربانی واگذار شد و قرارداد جامع و کامل در خود تعاونی مسکن تنظیم شد که بقیه تعاونی‌های مسکن از ما خواستند آن را در اختیار آنها قرار دهیم.

در ادامه جلسه محمدصادق حسنی (رئیس سازمان ورزش شهرداری تهران) نیز پشت تریبون رفته و با اشاره به حضور افشین حبیب‌زاده (عضو شورای شهر تهران) گفت: آقای حبیب‌زاده در خانه کارگر و بنیاد تعاون مسکن کارگری بسیاری از کارگران را خانه‌دار کردند. در حقیقت آدم‌های موثر هم می‌توانند موفق و هم می‌توانند اثرگذار باشند و من و همه دوستانی که در انجام این پروژه موثر بودند تشکر می‌کنم.

وی در انتها خاطرنشان کرد: امیدوار هستم تمام کارکنان سازمان خانه‌دار شوند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز