خبرگزاری کار ایران

قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در طرح مسکن مهر:

۲۰۰هزار مسکن مهر در ۵ سال واگذار شده است/ ۶۰هزار میلیارد تومان وام اعطا شد

asdasd
کد خبر : ۶۶۶۴۷۲

قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در طرح مسکن مهر گفت: تا کنون ۲ میلیون و ۶۲۰ هزار واحد مسکن مهر با اعطای ۶۰ هزار میلیارد تومان تسهیلات احداث شده است.

به گزارش ایلنا به نقل از وزارت راه و شهرسازی، احمد اصغری مهرآبادی در مراسم افتتاح ۲۹۶ واحد مسکن مهر نایین گفت: استان اصفهان دومین استان بعد از تهران در کشور به لحاظ اختصاص سهم عمده ای از واحدهای مسکن مهر است؛ این استان با ۱۶۱ هزار واحد مسکن مهر، ۱۰ درصد مسکن مهر کشور را به خود اختصاص داده که در تحویل واحدهای با کیفیت مناسب، از موفقیت بالایی برخوردار بوده است.

وی خاطرنشان کرد: در ۵ سال گذشته سالانه ۲۰۰ هزار واحد مسکونی در قالب طرح مسکن مهر تحویل متقاضیان در سراسر کشور شد که این تعداد واگذاری در هیچ مقطع و دولتی انجام نشده و در این راستا ۶۰ هزار میلیارد تومان تسهیلات مسکن پرداخت شده تا با آورده مردم ۲ میلیون و ۶۲۰ هزار واحد مسکن مهر در سراسر کشور احداث گردد.

قائم مقام وزیر راه وشهرسازی در طرح مسکن مهر یادآور شد: با توجه به نیاز ۱۱ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومانی جهت تکمیل پروژه های مسکن مهر در کشور با احتساب تامین خدمات زیربنایی و روبنایی، امیدوارم با حمایت و همراهی مالی دولت هر چه سریعتر این پروژه ها به اتمام برسد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز