خبرگزاری کار ایران

معاونت مهندسی شرکت توزیع نیروی برق اهواز تأکید کرد؛

هیأت های مذهبی در ماه محرم، از نصب داربست موقت در تأسیسات برق رسانی خودداری کنند

asdasd
کد خبر : ۶۶۶۳۹۸

معاونت مهندسی شرکت توزیع نیروی برق اهواز گفت: در مراسم ماه محرم هیأت‌ها و دسته‌های عزاداری از وسایلی مانند بیرق، علم استفاده می کنند که باید از احداث و نصب داربست موقت در حریم و مسیر خطوط برق برای برپایی تکایا و ایستگاه‌های پذیرایی از عزاداران خودداری کنند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، سعید آقایی عنوان کرد: از آنجا که نصب بنر و پرچم مختص ایام سوگواری بر روی پایه‌های برق و سایر تجهیزات جانبی منجر به وقوع حوادث برق گرفتگی می‌شود، هیأت‌های مذهبی از ساخت و جوشکاری روی پایه‌ها و به دنبال آن صعود افراد از تاسیسات برق رسانی برای نصب هرگونه پرچم، پلاکارد و بنر خودداری کنند.

معاونت بهره برداری شرکت توزیع نیروی برق اهواز با اشاره به نحوه تامین برق هیأت‌های مذهبی گفت: مسئولان هیأت‌ها می‌توانند با مراجعه به مدیریت‌های برق و اداره‌های تابعه نسبت به ثبت نام و اخذ انشعاب موقت اقدام نمایند.

آقایی تاکید کرد: اعضاء و یا مسئولان هیأت‌های مذهبی از هرگونه دخالت غیرمجاز در تاسیسات برق رسانی و وصل خودسرانه، غیر ایمن و غیرمجاز انشعاب برق پرهیز کنند.

وی افزود: باید تجهیزات برقی مورد استفاده هیأت‌های مذهبی نظیر سیم، کابل و تابلو‌های برقی قبل از شروع مراسم عزاداری توسط مسئولان هیأت به دقت بازرسی شود و با محفوظ نگه داشتن اتصالات کابل‌ها و فیوز وسایل برقی از قرار گرفتن آن‌ها در معرض عموم به ویژه کودکان جلوگیری کنند.

 معاون بهره برداری و دیسپاچینگ شرکت توزیع نیروی برق اهواز خاطرنشان کرد: عزاداران، درزمان وقوع هرگونه حادثه احتمالی و یا وقوع خاموشی، از دستکاری در تجهیزات برق رسانی به ویژه کنتور پرهیز کرده و مراتب را از طریق ادارات برق پیگیری کنند و یا از طریق شماره ۱۲۱ موارد را به اتفاقات برق اطلاع دهند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز