خبرگزاری کار ایران

تمجید ستاره‌های رئال مادرید از سوی لوپتگی

asdasd
کد خبر : ۶۶۶۲۶۳

خولن لوپتگی، مربی رئال گفت که گرت بیل و کریم بنزما از پیش‌فصل که به تیم اضافه شده‌اند، در تمرینات مادرید عالی کار کرده‌اند و اشتیاق آنها برای تمرین فوق‌العاده است.

به گزارش ایلنا، بیل در سه بازی نخست رئال مادرید در لالیگا گلزنی کرده و بنزما هم دو بازی پیاپی است که دو گل به ثمر می‌رساند. این دغدغه وجود داشت که جای خالی کریستیانو رونالدو در رئال مادرید را چه کسی پر خواهد کرد اما لوپتگی حالا می‌گوید بار مسوولیتی که رونالدو داشت، حالا به کل تیم منتقل شده است.

از لوپتگی سوال شد چه کسی وظایف رونالدو را به عهده گرفته و او گفت: «من بازی هیچ بازیکنی را تغییر نداده‌ام. بیل و بنزما بازیکنانی عالی بودند، هستند و در آینده هم خواهند بود. آنها شور و شوقی فوق‌العاده برای کار و تمرین دارند و مانند کودکان خردسال دارند تمرین می‌کنند.»

از او سوال شد که آیا با رفتن رونالدو، رئال مادرید تضعیف شده یا بهتر از سابق شده است و او حاضر نشد به این سوال پاسخ روشنی بدهد: «ما تیم بزرگی هستیم. هر اتفاقی که بیفتد، ما تیمی بزرگ خواهیم ماند.»

دنی سبایوس هم که زیر نظر لوپتگی توانسته فرصت بازی بیشتری پیدا کند، گفته نمی‌داند چرا زین‌الدین زیدان در فصل گذشته به او کم بازی می‌داد: «این چیزی است که زیدان باید توضیح بدهد. من در دوران او فرصت زیادی برای بازی نداشتم. سخت تلاش می‌کردم اما به جایی رسیدم که همه چیز برایم غیرممکن شده بود. من دو گل مقابل آلاوس زدم و سپس در بازی مقابل بوروسیا دورتموند، تنها یک دقیقه بازی کردم. زمانی که هفته‌ها می‌گذرد و شما احساس می‌کنید بازیکن مهمی نیستید، کار برایتان دشوارتر می‌شود. لحظه‌ای رسید که به این نتیجه رسیدم فصل برای من از دست رفته است. حس کردم در جریان تیم نیستم.»

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز