خبرگزاری کار ایران

استیلی: کی روش با تیم امید ارتباط ندارد / به دنبال رویای حضور در المپیک هستیم

asdasd
کد خبر : ۶۶۶۰۴۲

تیم المپیک ایران بعد از ناکامی در مسابقات آسیایی اکنون خود را مهیای حضور در انتخابی المپیک کرده و کرانچار و دیگر اعضای کادرفنی امیدوار به شکست طلسم 4 دهه‌ای آن هستند.

به گزارش ایلنا، تیم ملی امید ایران در رقابت های بازی های آسیایی با شکست مقابل تیم کره جنوبی حذف و بدون کسب مدال به ایران بازگشت. با این وجود اما برنامه های تیم امید بابازگشت به ایران توسط کادرفنی این تیم برگزار می شود. در حالی که برخلاف اخبار و شایعاتی که از تغییر در کادرفنی خبر می داد زلاتکو کرانچار سرمربی باتجربه کروات و کادرفنی ایرانی اش کارشان را در تیم امید ادامه می دهند. حمید استیلی مدیرتیم ملی امید ایران نیز از زمان حضور در این تیم به طور تمام وقت به امور تیم امید مشغول است. استیلی درباره شرایط اینروزهای تیم امید گفت:« مربیان تیم امید بعد از پایان رقابت های آسیایی ، برنامه های بعدی را دنبال می کنند.»

او افزود:«  مربیان به باشگاه ها سرکشی می کنند و ارتباط خیلی خوبی الان با باشگاه ها برقرار شده. این موضوع خیلی مهمی هم هست چرا که ما در ادامه به همکاری باشگاه ها نیاز داریم. الان کادرفنی ایم امید توانسته ارتباط خیلی خوبی با مربیان باشگاه ها داشته باشند و اطلاعات خوبی را هم از بازیکنان به دست بیاورند.» 

مدیر تیم امید ایران درادامه گفت:« ما به فدراسیون این برنامه را داده ایم که تیم امید هم در زمان های فیفا دی تشکیل شود. این اتفاق خیلی خوبی است که امیدواریم بتوانیم آن را انجام بدهیم ضمن این که بعضی از بازیکنان را که در تیمهایشان بازی نمی کنند را می توانیم یک زودتر دورهم جمع کنیم. فکر می کنم با این برنامه بتوانیم روند آماده سازی خیلی خوبی برای مقدماتی المپیک داشته باشیم.»

استیلی درباره ارزیابی اش از مسابقات بازی های آسیایی گفت:« بازی های آسیایی دستاور خیلی خوبی برای تیم ما داشت ، تجربه بازیکنان ما خیلی بیشتر شد. این مسابقات بازی های تدارکاتی خیلی جدی و محک مناسبی بودند، ما در کنار بازی های دوستانه چهاربازی رسمی هم انجام دادیم که تجربه خیلی خوبی برای بازیکنان ما به حساب می آید.»

او اضافه کرد:«این تیمی که در رقابت های آسیایی بازی کرد اسکلت اصلی تیم ما در مقدماتی المپیک خواهد بود هرچند  ما رقابت های لیگ برتر، لیگ یک و بازی های رده ها سنی امیدها را با دقت پیگیری می کنیم و بهترین ها به ترکیب تیم امید اضافه خواهند شد.»

مدیرتیم امید ایران درباره انتخاب گاس هیدینگ به عنوان مربی تیم امیدهای چین گفت:« چینی ها دو تا تیم داشتند، که یکی از آن ها در بازی های آسیایی شرکت کرد و تیم دیگرشان در اردو بود. فکر می کنم هیدینگ همان تیم زیر 23 ساله هایشان را که در اردو بود را هدایت خواهد کرد.»

استیلی در این باره که آیا تیم امید و کادرفنی آن با کارلوس کی روش سرمربی تیم ملی در ارتباط هستند گفت:« فعلا که با آقای کی روش و تیم ملی بزرگسالان در ارتباط نیستیم. اما همه ما زیرمجموعه فدراسیون هستیم و طبیعی است که تیم های ملی باید با هم در ارتباط باشند. همانطور که ما با رده های پایین تر مثل جوانان و نوجوانان در ارتباطیم به نظر تیم بزرگسالان هم باید با ما چنین ارتباطی داشته باشد که امیدوارم در آینده این اتفاق بیفتد.»

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز