خبرگزاری کار ایران

با برگزاری زیبای مراسم اختتامیه؛

دومین جشنواره ورزشی تفریحی خانوادگی کارگران به پایان رسید

asdasd
کد خبر : ۶۶۶۰۱۶

دومین جشنواره تفریحی ورزشی خانوادگی کارگران جمعه شب با برگزاری باشکوه مراسم اختتامیه به پایان رسید'

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، این جشنواره که با حضور کارگران ۶ استان اردبیل، آذربایجان شرقی و غربی، همدان، زنجان و گیلان در مجموعه رفاهی کارگران سنگاچین ۴ شنبه شب با برگزاری مراسم افتتاحیه آغاز شد، شب گذشته رسماً به پایان رسید و خانواده‌های کارگران منطقه ۶ کشور پس از سه روز تفریح و ورزش و همدلی از یدیگر جدا شدند تا در جشنواره ای دیگر و میدانی دیگر دور هم جمع شوند.

بنا بر وعده‌ای که ابراهیم صادقی‌فر، معاون وزارت کار دادند قرار است این جشنواره‌ها در طول سال در مناطق مختلف کشور به صورت محلی و منطقه‌ای برگزار شود ضمن اینکه دو جشنواره بزرگ دیگر در ابعاد ملی قرار است از سوی اداره کل اموز ورزشی برگزار شود.

حضور مسعود پزشکیان نماینده مردم تبریز و نایب رییس مجلس  به اتفاق خانواده در این جشنواره جالب بود.

مدیریت مجموعه سنگاچین و پرسنل این مجموعه واقعا با یک برنامه ریزی منظم کار پذیرش و پذیرایی از ۳۰۰ مهمان را به خوبی به انجام رساندند.

بازی‌های جدید در کنار تفریحات و بازی های بومی و محلی را استاد مقیمی از پیشکسوتان ورزش های همگانی با کمک همکارانش و مدیریت کارشناسان امور ورزشی طوری طراحی کرده بودند که مهمانان یک لحظه بیکار نبودند.

طراحی و اجرای مراسم افتتاحیه و اختتامیه را همکاران اداره کل امور ورزشی به گونه‌ای پیاده کردند که متفاوت از سایر مراسم باشد و با بیشترین برنامه‌های متنوع شاد و سرگرم کننده و انواع مسابقات و سرگرمی‌ها، خانواده‌ها بهترین لحظات را سپری کردند.

سرپرست فدراسیون کارگری و همکاران فدراسیون نیز همپای عوامل اجرایی در راه برگزاری مطلوب جشنواره سنگ تمام گذاشتند.

برنامه جشنواره دوم قرار است بزودی از سوی اداره کل امور ورزشی اعلام  شود.

دومین جشنواره ورزشی تفریحی خانوادگی کارگران به پایان رسید

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز