خبرگزاری کار ایران

توزیع رایگان آبگرمکن خورشیدی بین روستائیان و جنگل‌نشینان لرستان

asdasd
کد خبر : ۶۶۵۹۹۴

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان، از توزیع رایگان 370 دستگاه آبگرمکن خورشیدی بین روستائیان و جنگل نشینان این استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا لرستان، شیرزاد نجفی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: به منظور جلوگیری از قطع درختان و جهت استحمام روستائیان و جنگل نشینان، 370 دستگاه آبگرمکن خورشیدی به صورت رایگان بین آنها توزیع شده است.

وی با بیان اینکه تغییر الگوی مصرف سوخت و حفاظت از جنگل‌ها، از برنامه‌های سازمان جنگلها و این اداره کل است اظهار داشت: در راستای حفظ ذخایر ژنتیکی ، کاهش فشار بر جنگل‌ها ، جلوگیری از قطع درختان ، سوق دادن روستاییان و جنگل نشینان به استفاده از انرژی‌های پاک و زمینه سازی برای بهره‌گیری از سوخت فسیلی، این کار صورت گرفته است.

نجفی عنوان کرد: منابع طبیعی لرستان؛ این تعداد آبگرمکن خورشیدی را به صورت رایگان، در اختیار خانواده‌های پنج روستا درحوزه پایلوت پروژه منارید درب آستانه شهرستان دورود و شهرستان های خرم آباد، الیگودرز، سلسله ، دلفان، چگنی و پلدختر قرار داده است.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان در پایان یادآور شد، برای خرید و توزیع این آبگرمکن ها 12 میلیارد ریال هزینه شده است.

 

انتهای پیام/
الهه احمدی سبزواری
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز