خبرگزاری کار ایران

​دعوت شهردار کرمان برای حمایت از تیم مس برابر اکسین

asdasd
کد خبر : ۶۶۵۷۸۰

شهردار کرمان از مردم این شهر برای حضور در ورزشگاه دعوت بعمل آورد.

به گزارش ایلنا، سید مهران عالم زاده، شهردار کرمان با صدور پیامی از مردم کرمان جهت حمایت از تیم محبوب مس کرمان برابر اکسین البرز دعوت کرد.

متن این پیام بدین شرح است:

 

بسمه‌تعالی

هم‌شهریان محترم و شریف کرمانی:

تیم پرافتخار و خوش‌نام شهرمان "مس کرمان" این روزها با عزم و اراده‌ای مثال‌زدنی و تحسین‌برانگیز مجدداً در مسیر افتخارآفرینی برای دیار کریمان گام برمی‌دارد.

فوتبالیست‌های غیرتمند و کم‌ادعای کرمانی و هم‌چنین مدیران، مربیان و همۀ دست‌اندرکاران باشگاه بزرگ فرهنگی و ورزشی مس کرمان، همۀ تلاش و همت خود را به‌کار بسته تا مجدداً این تیم عزیز کرمانی را به سطح اول فوتبال کشورمان باز گردانند.

قطعاً دعای خیر و حضور و حمایت من و شما هم‌شهریان شریف و خوش‌قلب کرمانی، نقش بسزایی در به بار نشستن این تلاش‌ها دارد؛ به همین جهت و به‌عنوان خادم مردم شریف کرمان در "شهرداری دل عالم" از همۀ هواداران علاقه‌مند و پرشور کرمانی دعوت می‌کنم با حضور گرم‌شان در کنار تیم مس، این مجموعۀ ارزشمند ورزشی را با تمام توان تشویش و حمایت کنند.

ثمرۀ حضور هوادارن و تماشاگران شریف و نجیب کرمانی در بازی تیم مس با تیم آلومینیوم اراک، برد شیرین تیم شهرمان بود و امروز جمعه شانزدهم شهریورماه سال 97، تیم عزیز شهرمان در مصاف با تیم نخست جدول لیگ دسته یک آزادگان به میدان می‌رود و طبیعتاً نیاز به این حضور و همراهی، بیش از هر زمان دیگری احساس می‌شود؛ بنابراین، امیدوارم هم‌شهریان محترم و به‌ویژه خانوادۀ بزرگ و ورزش‌دوست شهرداری کرمان در این روزهای حساس، تیم محبوب شهرمان را به معنای واقعی کلمه حمایت کنند.

ان‌شاءالله 

سیدمهران عالم‌زاده

شهردار کرمان

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز