خبرگزاری کار ایران

کورتوآ از روزهای جالب حضور در رئال مادرید می‌گوید

asdasd
کد خبر : ۶۶۵۶۵۲

تیبو کورتوا که نخستین بازی‌اش برای رئال مادرید را برابر لگانس انجام داد، گفته که دارد در این باشگاه جا می‌افتد و رابطه خوبی با هم‌تیمی‌هایش پیدا کرده است.

به گزارش ایلنا، او گفت که برخی از هم‌تیمی‌های جدیدش با او بر سر فینال لیگ قهرمانان 2014 شوخی کرده‌اند. کورتوا در آن بازی دروازه‌بان اتلتیکو مادرید بود و مقابل رئال مادرید شکست خورد: «گاهی آنها درباره فینال لیگ قهرمانانی که با اتلتیکو به آنها باختم شوخی می‌کنند. رئال تیم بسیار مدعی است و همیشه می‌خواهد پیروز شود. نخستین روزهای من در باشگاه کمی به بی‌نظمی گذشت. من باید در آزمایش پزشکی شرکت می‌کردم و سپس در مراسم معارفه حضور می‌داشتم اما در همان هنگام دریافتم که این باشگاه چقدر بزرگ است. من به‌ویژه از این خوشحالم که با حضور در مادرید، هر روز می‌توانم فرزندانم را ببینم، هرچند که پسر 16ماهه من کوچکتر از آن است که این مسائل را درک کند.»

او درباره اینکه سه بازی دور از میادین بود، گفت: «من دیر به پیش‌فصل رسیدم. پس طبیعی است که این اتفاق بیفتد. به علاوه، از جلسه دوم تمرینات در زانویم درد داشتم. پس منطقی است که اول باید چند هفته خوب تمرین می‌کردم. مربی اوضاع را خیلی عالی مدیریت کرد. من خوشحالم که اجازه بازی کردن در این هفته را یافتم.»

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز