خبرگزاری کار ایران

مدیرکل ارشاد استان آذربایجان شرقی:

جشنواره تئاتر سفره‌ایی است که برای هنرمندان باز شده است و هرکس سهمی در آن دارد.

asdasd
کد خبر : ۶۶۵۴۱۶

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان آذربایجان شرقی تاکید کرد: امروز تئاتر استان جان تازه‌ایی گرفته است و من این قول را می‌دهم که با کمک هنرمندان بتوانیم هرساله اجرا کنیم.

به گزارش ایلنا، بابک نهرین جشنواره تئاتر استان آذربایجان شرقی در آیین اختتامیه این جشنواره گفت: در این جشنواره ۳۱ اثر به جشنواره ارسال شد که ۱۲ اثر به جشنواره راه یافت که از دکتر محمدپور و هنرمندان عزیز قدردانی می‌کنم و خیلی خوشحالم که این جشنواره با وجود مشکلات و سنگ‌اندازی‌های فراوان، به پایان رسید.

محمد محمدپور، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان آذربایجان شرقی نیز در این برنامه اظهار داشت: آرزوی توفیق برای هنرمندان عزیز دارم و امیدوارم که بتوانیم این جشنواره را با قدرت ادامه دهیم چراکه جشنواره تئاتر سفره‌ایی است که برای هنرمندان باز شده است و هرکس سهمی در آن دارد. 

وی اضافه کرد: حقیقتا در حوزه تئاتر استان توانسته‌ایم پیشرفت کنیم. سال قبل در ثبت گروه‌های هنری ۱۵ گروه داشتیم که امروزه ۳۸ گروه هنری در استان مجوز فعالیت گرفته است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان آذربایجان شرقی افزود: امروز تئاتر استان جان تازه‌ای گرفته است و من این قول را می‌دهم که با کمک هنرمندان بتوانیم هرساله اجرا کنیم. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز