خبرگزاری کار ایران

با انتشار متنی در اینستاگرام؛

پژمان نوری از ملوان خداحافظی کرد

asdasd
کد خبر : ۶۶۵۳۴۵

کاپیتان و بازیکن محبوب ملوان با انتشار نامه‌ای خداحافظی‌اش را از این تیم اعلام کرد.

به گزارش ایلنا، پژمان نوری، بازیکن با تجربه و محبوب ملوان به دلایلی که خودش آنها اشاره کرده تصمیم به خداحافظی از این تیم گرفت.

نوری در صفحه اینستاگرام خود نوشته: در دوران فوتبال حرفه ایم، این افتخار را داشته ام که در تیمهای باشگاهی و ملی زیر نظر مربیان بزرگ و نامداری کار کنم و به گواه همه آنان همیشه در خدمت تیم و نظر مربیان بوده ام. اما قبل از شروع این فصل به دلایلی که اکنون فرصت مناسبی برای پرداختن به آنها نیست، حضور من در تیم محبوبم مطابق خواست و نظر سرمربی محترم تیم نبود و ایشان بنا به ملاحظاتی با بزرگان باشگاه و هواداران، تن به این امر دادند. اما با توجه به موارد متعددی که در همین مدت کوتاه رخ داد، به این نتیجه رسیده ام که با وجود توان فنی و انگیزه مضاعفی که امسال برای بر تن کردن دوباره این پیراهن زیبا در من هست، برای حفظ احترام جایگاه سرمربی و کاپیتان ملوان بهتر است دست سرمربی تیم را در بهره گیری از بازیکنان مورد نظرش باز بگذارم.

هدف همه ما موفقیت ملوان و بازگشت تیم به لیگ برتر است و اگر این امر بدون حضور من در ملوان صورت می گیرد برای این اتفاق دعا می کنم و از همه هواداران درخواست می کنم مثل همیشه به حمایت از این تیم مظلوم بپردازند و درگیر حاشیه و اختلاف نشوند.

 

همانطور که از متن خداحافظی نوری برمی آید، این بازیکن 38 ساله برخلاف میل باطنی خود و به دلیل شرایط ویژه ای که در باشگاه ایجاد شده، تصمیم به خداحافظی گرفته است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز