خبرگزاری کار ایران

توضیحات مهدی صباغ زاده درباره انتخابات کانون پخش‌کنندگان سینما

asdasd
کد خبر : ۶۶۴۷۶۱

مهدی صباغ زاده می‌گوید: مجمع عمومی و نتیجه انتخابات گروهی به نام کانون پخش‌کنندگان به دلیل پایان یافتن مدت مأموریت بازرس، غیرقانونی است.

 به گزارش ایلنا، مهدی صباغ زاده (کارگردان و مدیرعامل مؤسسه پخش نیمروز فیلم) گفت: چندی پیش بازرس قبلی کانون پخش‌کنندگان به درخواست تعدادی از اعضا اعلام مجمع عمومی کرد. البته هیأت مدیره توضیح داد که درخواست تعدادی از اعضا را دریافت کرده و در دستور کار قرار داده است. اما بازرس قبلی کانون که مدت مأموریتش در دی ماه سال 1396 پایان یافته بود به بهانه امضای نامه توسط تعدادی از اعضا اعلام مجمع عمومی کرد.

وی ادامه داد: طبیعتاً این دعوت به دلیل بازرس نبودن دعوت‌کننده در زمان اعلام مجمع عمومی وجهه قانونی نداشت. اکثریت هیأت مدیره شامل آقایان مرتضی شایسته، علیرضا سرتیپی و بیژن امکانیان و اینجانب به عنوان عضو حاضر در جلسه هیأت مدیره طی نامه‌ای "قانونی، نبودن مجمع عمومی" را اعلام و به اطلاع کلیه اعضا رساندیم. دو هفته بعد ظاهراً جلسه‌ای تشکیل می‌شود و در این جلسه که مجمع عمومی نبوده است چند نفر را به عنوان هیأت مدیره انتخاب می‌کنند.

صباغ زاده ادامه داد: در این جلسه اکثریت فعالان کانون پخش‌کنندگان حضور نداشته و انتخابات نیز به دلیل تشکیل غیرقانونی مجمع عمومی قانونی نبود.

مدیرعامل نیمروز با اشاره به اهمیت فعالیت پخش‌کنندگان در سینما افزود: وقتی ساخت فیلمی بیش از دو تا سه میلیارد تومان هزینه دارد در زمان پخش تهیه‌کننده تلاش می‌کند تا بهترین و فعال‌ترین پخش‌ها که امتحانشان را به خوبی پس داده‌اند، فیلم مورد نظر را پخش کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز