خبرگزاری کار ایران

فعالیت کارخانه «نخ البرز» با ۲۷۳ کارگر از سر گرفته‌ شد

asdasd
کد خبر : ۶۶۴۷۲۲

فعالیت تولیدی کارخانه «نخ البرز قزوین» پس از گذشت حدودا ۴ ماه با ۲۷۳ کارگر به صورت کامل از سر گرفته شد.

منابع کارگری در کارخانه نخ البرز به خبرنگار ایلنا گفتند: واحد تولیدی «نخ البرز» قزوین پس از حدود چهار ماه تعطیلی و وقفه در فعالیت تولیدی با تامین منابع مالی دوباره با ۲۷۳ کارگر به صورت کامل فعال شد.

به گفته وی، فعالیت دو سالن شرکت تولیدی نخ البرز که در شهرک صنعتی البرز در استان قزوین واقع شده است، از فروردین ماه سال جاری متوقف و در نتیجه آن حدود ۱۵۰ کارگر بیکار شدند.

او با بیان اینکه در طول این مدت فقط یکی از سالن‌ها‌ی این شرکت تولیدکننده انواع نخ‌های پنبه و پلی‌استر با حداقل ظرفیت فعال بود، در ادامه افزود: با بازگشت به کار کارگران اخراج شده و جذب حدود ۱۳۰ نیروی کار جدید هم‌اکنون سه سالن تولیدی این کارخانه به صورت کامل فعالیت تولیدی خود را از سر گرفته است.

این کارگر نخ البرز با بیان اینکه متاسفانه کمبود نقدینگی و واردات بی‌وریه کالاهای نساجی از مناطق آزاد به‌صورت قاچاق معضلی جدی برای  واحدهای تولیدی همانند نخ البرز شده است، افزود: باتوجه به افزایش هزینه قاچاق با افزایش نرخ ارز، خریداران محصولات نساجی اخیرا به تولیدات داخلی روی آورده‌اند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز