خبرگزاری کار ایران

فیلمبرداری فصل دوم «روزهای بیقراری» از نیمه گذشت

asdasd
کد خبر : ۶۶۴۵۹۷

بیش از نیمی از فیلمبرداری فصل دوم مجموعه تلویزیونی «روزهای بیقراری» انجام شد. بخش عمده ماجراهای سریال در استان آذربایجان شرقی و شهر تبریز روایت می‌شود و بخشی از داستان هم در مشهد می‌گذرد.

به گزارش ایلنا، در دو ماه گذشته سکانس‌های مشهد فیلمبرداری شد و گروه تولید برای ادامه کار به تبریز رفته‌اند. «روزهای بیقراری2» یک ملودرام خانوادگی پرتعلیق است و به کارگردانی کاظم معصومی و تهیه‌کنندگی امیرحسین شریفی تولید می‌شود.

سارا صوفیانی بازیگر اصلی سریال است و در دو نقش متفاوت با نام‌های آلما و سارا ظاهر شده است. مجید واشقانی، سعید نیک‌پور، کاظم هژیرآزاد، صفا آقاجانی با حضور افسانه بایگان و حمیدرضا آذرنگ از بازیگران اصلی فصل دوم «روزهای بیقراری» هستند.

پرویز شفیع زاده، مسعود چوبین، منصوره ایلخانی، ندا هادی زاده و سحر خزائیلی از دیگر بازیگران سریالند. بازیگران مشهدی نظیر نازنین تفضلی، الهام لطفی، پرستش سلطانی ،سیما صادق زاده، محمدمهدی سجادپور و فریده آل یعقوب نیز در سکانسهای مشهد نقش آفرینی کرده اند.

«روزهای بیقراری2» به سفارش معاونت سیمای استانها و مرکز صداوسیمای آذربایجان شرقی( تبریز) تولید می‌شود.

در خلاصه داستان «روزهای بیقراری2» آمده است: سارا که از همسر سابقش جدا شده و در پی هویت خود ناچار به سفری طولانی می شود. یک فرش نفیس دوره مشروطه تنها سندی است که او را به مقصود برساند...

فهرست عوامل «روزهای بیقراری2» بدین شرح است:

تهیه‌کننده: امیرحسین شریفی، کارگردان: کاظم معصومی، نویسنده: شعله شریعتی، مدیر فیلمبرداری: میلاد پرتوی، مدیر تولید: جعفر صمدی،مدیر صدابرداری: بهمن حیدری، طراح چهره‌پردازی: محمد قمی، تدوین: پرهام وفایی، مدیر برنامه ریزی: حمید شوریده، امور مالی: اصغر تیموری مقدم، دستیاران کارگردان: مینا زرپور، حمیدرضا حیدری، چهره‌پردازان: شیرین زواری، هادی لطفی، دستیار اول فیلمبردار: علیرضا خسروآبادی، اجراى نور: احسان خدارحمى، دستیار فیلمبردار: حسن رستمى، حسن غفارپور، دستیار صدابردار: سیاوش عطاخانی، دستیاران صحنه: مهران محمدیان، یاسین عباسعلی زاده، دستیار لباس: طلا مظفری، عکاس و فیلمبردار پشت صحنه: تقی بهلولی، امور دفتری: سمیرا کلانتری، سینه موبیل: اکبر اسماعیلی، تبلیغات و اطلاع‌رسانی: گروه مدیاژورنال.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز