خبرگزاری کار ایران

قهرمان تورنمنت بین المللی پاورلیفیتینگ گرجستان:

هدفم کسب مدال در مسابقات جهانی روسیه است

asdasd
کد خبر : ۶۶۴۵۹۵

دارنده مدال طلای تورنمنت بین المللی پاورلیفیتینگ گرجستان گفت: با توجه به پتانسیلی که در خودم می‌بینیم توانایی کسب مدال در مسابقات پاورلیفتینگ قهرمانی جهان در روسیه را دارم.

به گزارش ایلنا از لرستان، اسماعیل کائیدی با بیان اینکه سطح کیفی مسابقات گرجستان بالا و سکویی برای کسب مدال‌ها وثبت رکوردهای بیشتراست، اظهار کرد: پس از کسب مدال طلا در مسابقات گرجستان نماینده فدراسیون جهانی و رئیس اتحادیه ورزش‌های قدرتی از بنده دعوت کردند تا در مسابقات قهرمانی جهان که در پاییز امسال به میزبانی روسیه برگزار خواهد شد، شرکت کنم.

وی افزود: اگر شرایط به گونه‌ای برایم فراهم شود که در این مسابقات حضور یابم با توجه به پتانسیلی که درخودم می‌بینم توانایی شکست رکورد گرجستان و شانس کسب مدال را در روسیه هم دارم.

کائیدی‌ با بیان اینکه در کشورهایی مثل گرجستان، دانمارک، روسیه، اوکراین، کانادا در رشته پاورلیفیتینگ مستعد و قوی  هستند، تصریح کرد: در تفلیس در وزن 90 کیلوی بزرگسالان با 10 ورزشکار قدرتی از کشورهای مختلف رقابت داشتم که رقیب اصلی من یک اوکراینی بود که با 190 کیلو پا به پای من جلو آمد ولی سرانجام  با ثبت رکورد 195کیلوگرم در حرکت سوم موفق به کسب مدال طلا شدم‌.

ایشان با اشاره به سطح و فشار مسابقات، یادآورشد: تحت فشار مسابقات از سلامتم هم گذشتم‌ و با 10کیلو بالاتر رکورد تمرینی خود را نیز شکستم .

کائیدی با اشاره به مسیرتمرینی برای حضور در این تورنمنت نیز گفت: 4 ماه به صورت فشرده زیر نظر مربی اختصاصی خود که ساکن عمان است تمرین داشته ام و هر چه به زمان مسابقات نزدیک شدم رژیم غذایی و تمرینات سنگین تر، سخت تر و فشرده تری را تجربه می کردم آنچنان که دو ماه استقامتی و دو ماه هم قدرتی کار کردم.

دارنده طلای وزن 90 کیلوی تورنمنت بین المللی پاورلیفیتینگ گرجستان با بیان اینکه آغاز فعالیت ورزشی ام در بدنسازی سال 79 بوده است، گفت: زیر تمرینات اسکات دچار پارگی دیسک شدم و بعد از عمل جراحی دیسک کمر با یک سال استراحت به تمرینات بازگشتم و سال 88 دوباره تمرینات حرفه‌ای خودم را شروع کردم؛ از یک سال قبل نیز هدفم شرکت در مسابقات حرفه ای وبرون مرزی بود و این انگیزه را داشتم تا خودم را دریک مسابقه بین المللی محک بزنم  .

اسماعیل کائیدی با بیان اینکه مدال طلای گرجستان مدالی با کیفیت است، تاکید کرد: با دعوت نامه رسمی از فدراسیون به مسابقات گرجستان اعزام شدم و بعد از کسب مدال طلا هم حکم و مدالم توسط اتحادیه جهانی ورزش های قدرتی تایید شده و تائیدیه آن هم موجود است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز