خبرگزاری کار ایران

دومین یادواره شهدای کارگر استان کرمان برگزار می‌شود

asdasd
کد خبر : ۶۶۴۵۷۳

رئیس ستاد یادواره شهدای کارگری استان کرمان گفت: دومین یادواره شهدای کارگر استان کرمان یکشنبه ۱۸ شهریور بعد از نماز مغرب و عشاء در بوستان مادر شهر کرمان برگزار می‌شود.

به گزارش ایلنا، علی‌اکبر مشرفی در جمع خبرنگاران اظهار‌ داشت: هفته آینده بزرگترین رویداد فرهنگی کارگری در شهر کرمان برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه یادواره شهدای کارگر استان از سال گذشته کار اجرایی خود را آغاز کرده است گفت: متاسفانه قبل از این به شهدای کارگری استان توجه کافی نشده بود در حالی که تعداد زیادی از شهدای ما از شهدای واحدهای تولیدی و کارگری استان هستند که مورد غفلت قرار گرفته بودند.

رئیس ستاد یادواره شهدای کارگری استان کرمان با بیان اینکه به لطف خدا از سال گذشته این یادواره را برای گرامیداشت یاد و خاطره شهدای کارگری در استان کلید زدیم و استقبال بسیار خوبی نیز شد افزود: امسال دومین یادواره شهدای کارگر استان کرمان در بوستان مادر برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه این یادواره با سخنرانی حجت‌الاسلام جوشقانیان و اجرای خواننده انقلابی کشور حامد زمانی همراه است خاطر‌نشان کرد: از ابتدای امسال با حدود ۳۶ خانواده شهید کارگری دیدار داشتیم و قرار است در مراسم یادواره از آنها تجلیل شود.

مشرفی با بیان اینکه‌ قشر کارگر استان از ابتدای انقلاب و قبل از جنگ در خط مقدم انقلاب و گوش به فرمان امام راحل بودند گفت: قشر کارگر شهدای زیادی تقدیم انقلاب کردند و در دوران دفاع مقدس حضور موثر و چشمگیری داشتند و امروز نیز کارگران در جبهه اقتصادی فعالیت دارند و در خط مقدم جنگ اقتصادی هستند.

وی با اشاره به اینکه امروز نیز کارگران گوش به فرمان رهبر معظم انقلاب در صحنه اقتصاد مقاومتی حاضر شده‌اند افزود: کارگران رزمندگان جنگ اقتصادی هستند و امروز سنگر تولید، سنگر جنگ اقتصادی و سنگر شهادت است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز