خبرگزاری کار ایران

توضیحات رئیس مرکز جذب اعضای هیات علمی وزارت علوم درباره یک مطلب

asdasd
کد خبر : ۶۶۴۳۸۰

رئیس مرکز جذب اعضای هیات علمی وزارت علوم درباره مطلب منتشر شده در خبرگزاری ایلنا در ۲۴ مرداد ماه با عنوان "واکنش وزارت علوم به عضویت معدل ۱۲ها در هیات علمی با حکم قضایی" توضیحاتی ارائه کرد.

به گزارش ایلنا،‌ در متن ارسالی حجت‌الاسلام محمدرضا رضوان‌طلب (رئیس مرکز جذب اعضای هیات علمی وزارت علوم) آمده است: در پی تماس‌های مکرر و شائبه‌های ایجاد شده در خصوص خبر منتشر شده، اعلام می‌شود؛ احراز صلاحیت ورود دادگاه به پرونده‌ها از نظر قانون به عهده قاضی است و ما وارد کار قضائی نمی‌شویم.

 و در پاسخ به اینکه بورسیه‌ها قانونی بوده‌اند یا خیر، باید بگویم مساله بورسیه‌ها ربطی به ما ندارد، زیرا ما ارگان نظارتی نیستیم که کار دیگران را بررسی کنیم. در چهار سال گذشته دانش‌آموختگانی که در دوره دکتری با حکم بورس تحصیل کرده‌اند، با تایید هیات مرکزی به عضویت هیات علمی درآمده‌اند و هر دو هفته یکبار در جلسات این هیات حداقل بین ۲۰ تا ۳۰ پرونده دیگر از همین افراد به تایید هیات مرکزی می‌رسد. مطمئنا همه مقاطع آنها هم در دانشگاه‌های برتر بوده و هم معدلی بالا داشته‌اند.

ضمنا گفته هم نشده که همه بورسیه‌ها معدل ۱۲ داشته‌اند، ولی متاسفانه این برداشت در ذهن افرادی که نسبت به این مساله حساسیت داشته‌اند، قرار گرفته است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز