خبرگزاری کار ایران

واکنش شهرداری منطقه ۳ به انتشار کلیپی درخصوص بریده شدن گوش کودک کار

asdasd
کد خبر : ۶۶۴۳۷۷

معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه سه تهران گفت: اگر اتهام ثابت شود ضمن برخورد شدید و بدون اغماض با متخلفین، پرونده به مراجع قضائی ارسال می‌شود.

به گزارش ایلنا، عدالت امیرزاده (معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه ۳ )در واکنش به انتشار فیلمی که در آن یک کودک کار  مدعی شده است که یکی از کارکنان این منطقه گوش او را بریده است، گفت: تاکنون هیچ شکایتی از سوی فرد یا افرادی در این خصوص در شهرداری منطقه ۳ مطرح نشده است، از شهروندان درخواست می‌کنیم به نیروهای شهرداری برای یافتن این کودک کمک کنند تا ابعاد موضوع روشن شود و با متخلفان احتمالی علاوه بر برخورد اداری، برخورد قضایی صورت گیرد.

معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه ۳ در ابتدای این فیلم با بیان اینکه از طریق شبکه‌های اجتماعی در جریان کلیپ بریده شدن گوش کودک کار در منطقه ۳ قرار گرفته‌ایم و بلافاصله دستور پیگیری موضوع را صادر کرده‌ایم، گفت: در اولین گام باید این کودک زحمتکش را پیدا کنیم تا جزئیات ماجرا را به روایت خودش بشنویم. متاسفانه تا الان تلاش‌هایمان برای یافتن این کودک عزیز کار نتیجه نداشت و از شهروندان عزیز می‌خواهیم در صورت اطلاع از مکان کودک او را به شهرداری منطقه ۳ راهنمایی کنند یا به همکاران شهرداری اعلام کنند تا شخصاً برای روشن شدن موضوع خدمت ایشان برسیم.

امیرزاده افزود: هرچند تا پیش از بررسی جامع و کارشناسی نمی‌توان اظهارنظر دقیق کرد، اما حفظ امنیت و حرمت شهروندان از اصول محوری ما است و بر این اساس اگر اتهام ثابت شود ضمن برخورد شدید و بدون اغماض با متخلفین، پرونده به مراجع قضائی ارسال می‌شود و مراحل پیگیری نیز برای شفاف سازی موضوع به شهروندان اطلاع رسانی  می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز