خبرگزاری کار ایران

اعزام گروه تخصصی پزشکی بنیاد به زابل برای رسیدگی به وضعیت جانبازان شیمیایی

asdasd
کد خبر : ۶۶۴۳۱۶

نماینده ولی فقیه، معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران در ادامه سفر به استان سیستان و بلوچستان از اعزام گروه تخصصی پزشکی بنیاد برای رسیدگی به وضعیت ایثارگران به ویژه جانبازان شیمیایی این شهرستان و مناطقی که دارای وضعیت هوای مشابه هستند خبر داد.

به گزارش ایلنا، حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید محمدعلی شهیدی روز دوشنبه ۱۲ شهریورماه در ابتدای ورود به شهرستان زابل، در گلزار مطهر شهدای این شهر و همچنین یادمان شهدای تاسوکی حضور یافت و به مقام این شهدا ادای احترام کرد.

وی ضمن گرامی داشت یاد و خاطره تمام شهدا به‌خصوص شهدای حادثه تروریستی تاسوکی گفت: خون تمام شهدای کشورمان باعث حفظ انقلاب اسلامی تا امروز بوده است. برای محل شهادت شهدای تاسوکی باید برنامه‌ریزی صورت بگیرد تا به محلی فرهنگی تبدیل شود و زمینه آشنایی بیشتر مردم با شهدا و به‌خصوص شهدای این حادثه تروریستی را فراهم کند.

نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران با اشاره به اهمیت پیگیری وضعیت درمانی تمام ایثارگران به‌خصوص جانبازان شیمیایی شهرستان زابل گفت: با توجه به وضعیت آب‌وهوای خاص منطقه شرایط این عزیزان به‌صورت ویژه پیگیری خواهد شد و در مرحله نخست گروه تخصصی پزشکی بنیاد برای رسیدگی به وضعیت ایثارگران به ویژه جانبازان شیمیایی این شهرستان و مناطقی که دارای وضعیت هوای مشابه هستند اعزام می‌شوند.

معاون رییس جمهور افزود: در صورت نیاز به اقدامات درمانی برای جانبازان شیمیایی این مناطق، اعزام این عزیزان به مراکز مجهز درمانی استان‌های همجوار در دستور قرار خواهد گرفت و بر اساس نیاز و تشخیص گروه پزشکی ارائه خدمات درمانی در بیمارستان‌های وابسته به بنیاد در تهران نیز قابل انجام خواهد بود.

دیدار چهره به چهره با جمعی از ایثارگران و حضور در منزل مادر شهیدان حسینعلی و نعمت‌الله پیغان، منزل جانباز آزاده علیرضا ضابطی، منزل سردار شهید لک زایی و منزل جانباز محمود وحیدی راد از دیگر برنامه‌های اجرا شده در سفر معاون رییس جمهور به شهرستان زابل بود.

رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران در این دیدارها ضمن ابلاغ سلام مقام معظم رهبری گفت: برای حفظ انقلاب اسلامی تاکنون هزینه‌های بسیار زیادی توسط شهدا، جانبازان و آزادگان پرداخت شده است و کمترین وظیفه ما خدمات‌رسانی مناسبت به خانواده‌های این عزیزان است.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین شهیدی همچنین دستورات لازم را برای رسیدگی به درخواست‌ها و مشکلات ایثارگران صادر کرد.

گفتنی است فرماندار شهرستان زابل و فرماندار شهرستان نیمروز نیز در این دیدارها نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران را همراهی می‌کردند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز