خبرگزاری کار ایران

پالیزگیر به دنبال حادثه ساوجبلاغ خبر داد:

هویت اجساد زن و مرد جوان در دست بررسی است/حادثه دیدگان کوهنورد نبودند

asdasd
کد خبر : ۶۶۴۳۱۲

فرماندار ساوجبلاغ با تکذیب کوهنورد بودن جانباختگان حادثه روستای ولیان، گفت: موضوع مرگ مرد و زن جوان در مراجع ذیربط پیگیری می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا، دیروز به دنبال ناپدید شدن دو نفر در کوهستان روستای ولیان واقع در کردان، خبر سقوط و کشف جسد دو گمشده در کوه‌های ساوجبلاغ، منتشر شد.

داوود رجبی، معاون هلال احمر البرز گفت: دیروز یکشنبه 11 شهریور جسد دو نفر که در کوه‌های ساوجبلاغ گم شده بودند در کوهستان روستای ولیان پیدا شد.

گفتنی است با وجودی که هویت این دو نفر، "کوهنورد" معرفی شد اما امروز، فرماندار ساوجبلاغ خبر فوت کوهنوردان را تکذیب کرد.

طبق گزارش روابط عمومی فرمانداری ساوجبلاغ، ابوالقاسم پالیز گیر خبر مرگ دو کوهنورد در ارتفات ولیان بخش چندار را تکذیب کرد و گفت: با توجه به انتشار خبر جان باختن دو کوهنورد در ارتفاعات روستای ولیان که یکشنبه 11شهریور 97 توسط جمعیت هلال احمر استان اعلام شد، افراد جانباخته کوهنورد نبودند.

وی افزود: بنابر اطلاع اهالی و حضور پلیس با تجسس در موقعیت اراضی روستای ورده بخش چندار ساوجبلاغ، جسد یک زن و مرد جوان کشف و موضوع توسط مراجع ذیربط در دست پیگیری و بررسی است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز