خبرگزاری کار ایران

مدیر کل مدیریت بحران خوزستان عنوان کرد:

به آنچه از حوزه ارتباطات در خوزستان انتظار داریم هنوز نرسیده ایم

asdasd
کد خبر : ۶۶۳۸۷۵

مدیر کل مدیریت بحران خوزستان گفت: در حوزه ارتباطات و فناوری در استان خوزستان هنوز به دنبال آن چیزی که مد نظر ما است نرسیدیم و استان هنوز مشکلاتی در این حوزه دارد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، کیامرث حاجی زاده روز یکشنبه (۱۱ شهریور۹۷) در کارگروه تخصصی ارتباطات و فناوری اطلاعات که در اداره کل مدیریت بحران استان خوزستان برگزار شد، اظهار داشت: پس از قطعی گسترده برق در بهمن ماه ۹۵، مخابرات نیز همگام با سایر دستگاه های زیرساختی حرکت های خوبی را آغاز کرد و هم اکنون وجود وزیری جوان و متخصص کارها در این حوزه با جدیت دنبال می شوند و جان تازه ای در این وزارت خانه دمیده شده است.

وی با بیان این که ارتباطات محور توسعه پایدار است، افزود: قبلا فاکتورهای دیگری مانند جاده، حوزه بهداشت و درمان و… را محور توسعه میدانستند؛ اما در دنیای امروز ارتباطات در صدر این فاکتورها قرار گرفته است و کشورهایی که می خواهند توسعه یابند برای توسعه پایدار باید مساله ارتباطات را جدی بگیرند.

مدیر کل مدیریت بحران استان خوزستان با اشاره به فرارسیدن چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی ایران و با بیان این که در استان خوزستان در حوزه ارتباطات کارهای خوبی صورت گرفته است، خاطرنشان کرد: اگر کسی خودش را مدیر نظام جمهوری اسلامی می داند باید نواقص را بپذیرد و در جایی که کم کاری کرده از مردم عذرخواهی کند و در جایی  که خدماتی را ارائه داده اند این خدمات برای مردم بیان کند.

حاجی زاده با اشاره به برگزاری کارگروه های چهارگانه مدیریت بحران بیان کرد: اکثر مشکلات استان را می توان در همین کارگروه های کارشناسی کرد و به نتیجه  رساند، تا کنون از برگزاری کارگروه های و پیگیری جدی کارگروه ها راضی هستیم.

وی با اشاره به اهمیت حوزه ارتباطات در دنیای امروز افزود: از طریق حوزه ارتباطات و فناوری می توانیم حتی به مقابله جنگ اقتصادی که در دنیا ایجاد شده است برویم، همانطور که می دانید اکثر مشاغل دنیای امروز وابسته به ارتباطات است.

مدیر کل مدیریت بحران استان خوزستان با بیان این که در حوزه مدیریت بحران ارتباطات یک اصل محسوب می شود، توضیح داد: گاها در محورهایی که منطقه کور بوده اند تصادفی رخ داد و تا زمانی که این مساله به موقع اطلاع داده نشده منجر به فوت فرد یا افرادی شده است در حالی که اگر این مناطق آنتن دهی و پوشش مناسب داشته باشند  می‌توانیم از آسیب های بیشتر جلوگیری کنیم.

وی ادامه داد: هنوز در استان خوزستان در بحث جاده های روستایی و مناطق زاگرس نشین  شمال و شمال شرق استان با مشکل پوشش شبکه رو به رو هستیم.

حاجی زاده با بیان این که بخشی از مشکلات استان خوزستان در حوزه ارتباطات  در مناطق کوهستانی و بخش دیگر آن در مناطق مرزی است، گفت: در رویداد بزرگ اربعین حسینی که محوریی برای تشیع است و بسیاری از دشمنان به دنبال این هستند تا خللی در این حادثه ایجاد کنند، تنها راهشان جلوگیری از برگزاری این رویداد بزرگ است؛ لذا لازم است تا خدمات رفاهی مناسب حال زئران را در این  مراسم بزرگ فراهم آوریم.

وی بیان کرد: امیدوایم امسال در هر دو مرز چذابه و شلمچه  مشکلات پوشش شبکه را نداشته باشیم. همچنین برای حل مشکلات مناطق کوهستانی از مخابرات استان میخواهیم نقاط کور را شناسایی کنند.

مدیر کل مدیریت بحران استان خوزستان توضیح داد: با پیگیری هایی که در اداره کل مدیریت بحران صورت گرفت توانستیم ساختار اداره کل مدیریت بحران را به مرحله ای برسانیم که به عنوان ساختار مدیریت بحران برتر در کل کشور شناخته شود.

وی گفت: سالن مانیبتورینگ مدیریت بحران خوزستان کمتر از یک ماه دیگر افتتاح می شود و به بهره بردرای می رسد، این سالن یکی از مجهز ترین سالن‌های فرماندهی  از نظر تجهیزات و وسعت کار در کشور است.

حاجی زاده با اشاره به بالن‌هایی برای پوشش شبکه ای در مناطق صعب العبور اظهار داشت: این بالن ها باید بتواند دامنه زیادی از مناطق گسترده صعب العبور را پوشش دهد؛ اگر این گونه نباشند یا باید از روش دیگری استفاده کرد یا تعداد بالن ها را افزایش داد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز