خبرگزاری کار ایران

تخریب یک منزل مسکونی در تهرانپارس به دلیل انفجار شدید

asdasd
کد خبر : ۶۶۳۷۷۱

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی از تخریب یک منزل مسکونی به علت انفجار شدید در خیابان تهرانپارس خبر داد و گفت: در این حادثه پنج نفر کشته و زخمی شدند.

جلال ملکی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا درباره جزییات این حادثه گفت: در ساعت ۱۰:۲۶ صبح امروز یک مورد حادثه انفجار در منزل مسکونی در منطقه تهران‌پارس، میدان رهبر، خیابان شهید رجایی به سامانه ۱۲۵ سازمان آتش‌نشانی گزارش داده می‌شود.

وی با بیان اینکه بلافاصله سه ایستگاه به محل حادثه اعزام می‌شوند، تصریح کرد: محل حادثه یک منزل مسکونی ۲ طبقه بود که در طبقه همکف کارگاه نجاری ایجاد شده و طبقه دوم نیز کاربری مسکونی داشت.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی با بیان اینکه انفجار شدیدی در ساختمان رخ می‌دهد، خاطرنشان کرد: شدت انفجار به صورتی بود که دیوارها و سقف‌ها کاملا تخریب شده و شیشه‌های ساختمان‌های مجاور نیز فروریخته بود. ۶ دستگاه خودرو که در مقابل این ساختمان و در خیابان پارک بود نیز به دلیل ریزش بتن‌های تخریب شده از این ساختمان به شدت آسیب دیده بودند.

ملکی با بیان اینکه در لحظه انفجار ۵ نفر در ساختمان حضور داشتند، تصریح کرد: زمانی که آتش‌نشانان به محل حادثه رسیدند اعلام کردند که ۵ نفر در زیر آوار محبوس هستند و آتش‌نشانان بلافاصله عملیات جستجو و آواربرداری را آغاز کردند و بعد از مدتی توانستند این پنج نفر را از زیر آوار خارج کنند که ۴ نفر از این افراد که شامل یک خانم و سه مرد بودند خوشبختانه زنده بودند و نفر پنجم که یک خانم حدودا ۵۰ ساله بود متاسفانه جان خود را از دست داده بود.

وی ادامه داد: کارشناسان در محل حادثه حاضر و در حال بررسی علت حادثه هستند، البته هنوز علت حادثه مشخص نیست اما یکی از احتمالات انفجار در منازل نشت گاز است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز