خبرگزاری کار ایران

رئیس دانشگاه فرهنگیان به ایلنا خبر داد:

تعیین‌تکلیف پاداش پایان خدمت اساتید بازنشسته دانشگاه فرهنگیان در هفته جاری

asdasd
کد خبر : ۶۶۳۴۴۵

رئیس دانشگاه فرهنگیان از تعیین‌تکلیف پاداش پایان خدمت اساتید بازنشسته دانشگاه فرهنگیان در هفته جاری خبر داد.

حسین خنیفر (رئیس دانشگاه فرهنگیان) درباره پرداخت پاداش پایان خدمت اساتید بازنشسته گفت: معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش روز گذشته به بنده گفت، کل بودجه لازم برای پاداش پایان خدمت اساتید بازنشسته فرهنگیان تخصیص داده شده و منتظریم که خزانه آن را پرداخت کند.

وی ادامه داد: در واقع رایزنی‌ها و محاسبات در این زمینه انجام و تخصیص بودجه هم قطعی شده است،‌ تنها باید منتظر این باشیم که خزانه بودجه را به دانشگاه بدهد. حالا باید از خزانه این تخصیص آزاد شود و به حساب دانشگاه بیاید تا ما تقدیم بازنشستگان کنیم. آقای الهیار این را هم اضافه کرد که ما از اعتبارات خود وزارتخانه هم برای بازنشستگان فرهنگی استفاده کردیم.

خنیفر بیان کرد: آقای الهیار این هفته موضوع پاداش پایان خدمت اساتید بازنشسته فرهنگیان را به طور کامل پیگیری خواهد کرد.

رئیس دانشگاه فرهنگیان در پاسخ به این سوال که بنا به گفته آقای نوبخت قرار بود که پاداش پایان خدمت اساتید بازنشسته دانشگاه فرهنگیان با قسط دوم فرهنگیان بازنشسته پرداخت شود، اما چرا این اتفاق نیفتاد، گفت: زیرا کل رقمی که قرار بود اختصاص پیدا کند، فراهم نشد، اما این بار به طور قطعی کل بودجه تخصیص یافته است.

خنیفر رئیس دانشگاه فرهنگیان با اشاره به کل بودجه اختصاص یافته برای پاداش اساتید بازنشسته دانشگاه فرهنگیان گفت:‌ کل بودجه اختصاص یافته ۲۴ میلیارد تومان است.

همچنین علی خاکی، معاون امور مالی دانشگاه فرهنگیان نیز در این‌باره به خبرنگار ایلنا گفت: فکر می‌کنم ۱۰ تا ۱۵ روز دیگر قسط سوم بازنشستگان آموزش و پرورش پرداخت شود و ما تلاش می‌کنیم این هماهنگی را انجام دهیم.

وی بیان کرد: بنا بود مبلغی حدود ۱۴ میلیارد از اعتبارات خودمان که در واقع این مبلغ را اضافه بر سازمان به ما می‌دهند به این امر اختصاص دهیم تا از این طریق حدود یک دوم پاداش‌ها را پرداخت کنیم، ولی باز این کار انجام نشده چون قرار شد پاداش‌ها یک جا پرداخت شود. در راستای این امر ما روز دوشنبه ۱۲ شهریورماه جلسه‌ای با سازمان مدیریت داریم که بیشتر و جدی‌تر به این موضوع می‌پردازیم تا این مساله تعیین‌تکلیف شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز