خبرگزاری کار ایران

استاندار لرستان خبر داد:

ایجاد شهر بازی مدرن در بام خرم‌آباد

asdasd
کد خبر : ۶۶۳۲۵۳

استاندار لرستان گفت: باید با ایجاد فعالیت‌های مدرن و جذاب در بام‌ خرم‌آباد حداکثر بهره‌برداری را از آن برد.

به‌گزارش‌ایلنا از لرستان، سیدموسی خادمی در بازدید از بام خرم‌آباد به همراه معاونین و مدیران دستگاه‌های اجرایی برای جانمایی پارک بازی در گفت وگو با خبرنگاران اظهار کرد: این مکان یک استعداد و پتانسیل مهم برای شهر محسوب می‌شود که تاکنون کارهای خوبی در آن انجام گرفته است.

 وی در ادامه با بیان اینکه باید اقدامات بهتری در این مکان انجام دهیم، افزود: هزینه‌های زیادی در این مکان شده اما نتوانسته‌ایم از آن به نحو مطلوبی بهره‌برداری کنیم.

استاندار لرستان تاکید کرد: باید با ایجاد فعالیت‌های جذاب و مدرن در این مکان بهره‌برداری‌های لازم را ببریم به گونه‌ای که در اقتصاد جامعه تاثیرگذار باشد.

وی افزود: به همین منظور مشاوری برای ارائه طرح کلی ایجاد پارک بازی با رعایت مسایل محیط زیستی و منابع طبیعی در نظر گرفته‌ایم تا بتوانیم مکانی جذاب و درآمدزا ایجاد کنیم.

خادمی تصریح کرد: گزارش این طرح هفته آینده ارائه خواهد شد و بر اساس طرح پیشنهادی مشاور فراخوان سرمایه گذاری داده می‌شود.

 مقام ارشد استان با بیان اینکه بیشتر تمرکز ما روی ایجاد شهربازی مدرن در بام خرم‌آباد است، گفت: حدود ۸۰ میلیارد ریال هزینه برای این طرح پیش بینی شده که ۵۰ درصد منابع این طرح تامین شده و اکنون به دنبال پیدا کردن نقطه مناسب برای ایجاد آن هستیم.

وی در ادامه به باغ‌وحش بام خرم‌آباد اشاره کرد و افزود: این پروژه بدون مطالعه انجام شده است، در صورت ضرورت آن باید دستگاه متولی مشخص و اعلام آمادگی کند، چراکه موضوع بهداشت و تغذیه این حیوانات مهم است.

استاندار لرستان گفت:  پس از بررسی و ارزیابی لازم باغ‌وحش را در دل طرح پارک بازی تعریف خواهیم کرد.

وی در پاسخ به پرسش خبرنگاران در خصوص تکمیل ساختمان استانداری با اشاره به تعهد داده شده قبل از شروع ساختمان توسط استانداری، اظهار کرد: منابعی که برای احداث این بنا پیش‌بینی شده از محل فروش ساختمان قدیمی استانداری و سایر املاک دولت درون شهر در نظر گرفته‌اند که متاسفانه این منبع توانسته تنها یک سوم اعتبار مورد نیاز را تامین کند.

خادمی با اشاره به اینکه دو سوم دیگر آن که حدود ۶۰ میلیارد تومان تخمین زده شده باقی مانده است، بیان کرد: با توجه به شرایط اقتصادی مشکل تامین اعتبار داریم اما در صورت تامین منابع ساختمان استانداری به بهره‌برداری خواهد رسید.

انتهای پیام/
زهرا شفیعی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز