خبرگزاری کار ایران

معاون فرماندار آستارا خبر داد:

3 گردشگر در دریای خزر غرق شدند

asdasd
کد خبر : ۶۶۳۰۰۱

معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار آستارا از غرق شدن سه گردشگر در آب‌های ساحلی این شهرستان خبر داد.

به گزارش ایلنا، ساسانیان گفت: سه جوان 25 تا 35 ساله اهل مرند از استان آذربایجان شرقی به دلیل شنا در آب‌های منطقه شنا ممنوع غلام محله شرقی آستارا جان خود را ازدست‌ دادند.

وی با بیان اینکه جسد هر سه نفر پس از دقایقی با تلاش ناجیان غریق و نیروهای هنگ مرزی شهرستان کشف و از آب به بیرون آورده شد، افزود : در جریان این حادثه نیز ناجیان غریق یک جوان دیگر را از دریا خارج و عملیات احیای قلبی را برایش انجام دادند.

معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار آستارا با اشاره به اینکه هفته گذشته هم 2 جوان آستارایی در همین محل غرق‌شدند ، تصریح کرد : از همان روزهای نخست فعالیت ستاد ساماندهی سواحل ، مسیرهای منتهی به منطقه شنا ممنوع در ساحل غلام محله شرقی این شهرستان مسدود شد که متأسفانه تعدادی بدون توجه به علائم، در این منطقه شنا  می کنند.

از آغاز فصل شنا تاکنون هشت نفر از شهروندان و گردشگران در آب‌های ساحلی آستارا غرق ‌شدند.

فرماندار و رییس ستاد ساماندهی سواحل لنگرود هم از غرق شدن یک جوان لنگرودی دیشب در منطقه شنا ممنوع چمخاله لنگرود خبر داد و گفت : جوان ۳۳ ساله لنگرودی به دلیل شنا در منطقه شنا ممنوع چمخاله این شهرستان و آشنا نبودن به فنون شنا غرق شد.

جوادپور با اشاره به اینکه جسد این جوان هنوز پیدا نشده است افزود : گروه های امدادی همچنان برای پیدا کردن وی تلاش می کنند.

رئیس ستاد ساماندهی تالش هم از غرق شدن جوان 26 ساله اسلام شهری خبر داد و گفت: این جوان ساعت یک و نیم بامداد امروز در منطقه شنا ممنوع خزر روستای گتگر تالش شنا می کرد که بدلیل آشنا نبودن به فنون شنا جان خود را از دست داد.

مهدوی افزود : افراد محلی جسد این جوان را از آب بیرون آوردند.

جوان 24 ساله اصفهانی هم امروز در ساحل حاجی بکنده بخش خشکبیجار رشت غرق شد.

جوان اصفهانی که به همراه سه  نفر از دوستانش در خارج از طرح سالمسازی شنا می کرد ، بدلیل آشنا نبودن با فنون شنا غرق شد.

ناجیان غریق که جسد وی را از آب بیرون آوردند علائم حیات را در وی مشاهده کردند اما پس از رساندن وی به درمانگاه فوت شد.

جسد جوان اصفهانی به پزشکی قانونی رشت منتقل شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز