خبرگزاری کار ایران

توشاک: از بازیکنانم راضی نیستم/ تراکتور حرفه‌ای نیست

asdasd
کد خبر : ۶۶۲۸۵۷

جان توشاک در نشست خبری پس از پیروزی مقابل ماشین سازی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در بازی امروز خیلی خلق موقعیت کردیم و فرصت های زیادی ایجاد کردیم.

به گزارش ایلنا، جان توشاک گفت: نیمه اول دیدید که بازی بدون گل پایان یافت ولی ما باید با دو یا سه گل به پیروزی می‌رسیدیم. زمانی که به دو گل رسیدیم، در ۵ دقیقه آخر یک گل به حریف تقدیم کردیم و اگر بازی ۵ دقیقه دیگر ادامه می‌یافت شاید نتیجه را از دست می‌دادیم و این برای من ناامید کننده است و ضعف حرفه ای ما را نشان میدهد.

سرمربی تراکتورسازی خاطرنشان کرد: در هر رشته ورزشی مثل فوتبال، بوکس و... زمانی که حریف شما زمین می‌خورد شما باید کارش را تمام کنید و اجازه ندهید که بیاستد که ما امروز این کار را نکردیم و اگر بازی ادامه می‌یافن شاید نتیجه را واگذار میکردیم.

توشاک درباره تعطیلی لیگ تصریح کرد: من نمی‌دانم که تعطیلات به نفع یا ضرر ما تمام خواهد شد من سه هفته دیگر جواب این سوال را خواهم داد اکنون که با برد به تعطیلات می رویم این قضیه می‌تواند به نفع ما باشد.

وی درباره اینکه آیا در خط دفاعی نیاز به بازیکن دارد، گفت: من در خط دفاعی نیازی به بازیکن جدید نمی‌بینم.

سرمربی تراکتورسازی تاکید کرد: باز هم باید بگویم که ما نیاز به زمان داریم همانطور که پیش از این هم گفته بودم. وقتی از اردو بازگشتیم بازیکنان جدیدی به ترکیب ما اضافه شد و دو بازیکن از تیم ملی جذب کردیم و هنوز به آمادگی کامل نرسیدیم.

وی ادامه داد: ما دو ماه سخت داشتیم و الان زمان آن است که چند روزی به بازیکنان استراحت بدهم یک هفته مسابقات تعطیل خواهیم بود و بعد از آن مسابقات ما پیگیری می‌شود و بازی جام حذفی داریم و بعد آن هم در بازی خارج از خانه کار سختی خواهیم داشت.

توشاک تصریح کرد: به نظرم مشکل تیم ما امروز ذهنی بود و بعد از آن ممکن بود پیروزی را از دست بدهیم. تیم حریف امروز خیلی خوب کار کرد ولی ما فرصت‌های زیادی از دست دادیم. در نیمه اول هر یک از فرصت هایی که داشت اگر تبدیل به گل می شد شرایط دیگری رقم می‌خورد ولی این طور نشد و در نیمه دوم این کار را ادامه دادیم تا اینکه به دو گل دست پیدا کردیم. 

وی افزود: تیم‌هایی مثل رئال مادرید، لیورپول و.. وقتی در دربی حاضر می‌شوند کار سختی دارند و بازی امروز ما هم از این قاعده مستثنی نبود.

وی درباره اینکه چرا سوگیتا به عنوان بازیکن جانشین وارد زمین شد، گفت: فوتبال یک بازی ۱۱ نفره نیست بلکه یک بازی ۱۴ در مقابل ۱۴است. سوگیتا امروز در بازی تغییری که ما می‌خواستیم را ایجاد کرد و حتی می‌توانست شانس گلزنی داشته باشد همانطور که میدانید در ۹۰ دقیقه ۱۴ بازیکن بازی می‌کنند.

سرمربی تیم تراکتورسازی درباره وضعیت فورستر تاکید کرد: هری فورستر یک مشکل بدنی دارد و هنوز به آمادگی کامل نرسیده است چون یک مصدومیت داشت و هنوز به شرایط ایده‌آل نرسیده است و به همین دلیل ما نمی توانیم یک بازیکن مصدوم را بازی دهیم.

توشاک گفت: همانطور که دیدید بازیکنان ما در جریان بازی موقعیت‌های داشتنند که نتوانستند از فرصتها به نحو احسن استفاده کنند، حتی یک موقعیت داشتیم که گل نکردن آن سخت تر از گل کردن آن بود. 

وی اظهار داشت: من ترجیح می دهم گل هایی که میزنیم از درون ۱۸ قدم باشد چون این چنین گل زدن بسیار راحت تر است.

توشاک درباره نیمکت‌نشینی پهلوان تصریح کرد: مشکل ما این است که نمی‌توانیم بیش از ۱۱ بازیکن به زمین بفرستیم. شما درباره پهلوان صحبت می‌کنید اگر من او را بازی دهم ممکن است کس دیگری درباره بازیکنان دیگری سوال کند. ممکن است برخی مواقع تصمیم من درست و بعضی مواقع نیز اشتباه باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز