خبرگزاری کار ایران

به مناسبت هفته دولت صورت گرفت:

افتتاح و کلنگ زنی ۱۲۰ میلیارد پروژه در شهرستان دیواندره

asdasd
کد خبر : ۶۶۲۶۹۴

استاندار کردستان گفت: بالغ بر ۱۲۰ میلیارد پروژه به مناسبت هفته دولت در شهرستان دیواندره افتتاح و کلنگ زنی شد.

به گزارش ایلنا، بهمن مرادنیا در سفر خود به دیواندره از بخش‌های مختلف این شهرستان بازدید و با مسائل و مشکلات آنان از نزدیک آشنا شد.

وی بیان داشت: به مناسبت گرامیداشت هفته دولت بالغ بر ۱۲۰ میلیارد تومان پروژه در شهرستان دیواندره افتتاح و کلنگ زنی شد.

مرادنیاگفت: بخشی از اعتبارات این پروژه ها از محل اعتبارات دولتی و قسمتی دیگر توسط سرمایه گذاری بخش خصوصی تامین شده است.

وی همچنین از کلنگ احداث گلخانه هیدروپونیک تولید گل رُز شاخه بریده در دیواندره خبر داد و اظهار کرد: این طرح جزو طرح‌های بی نظیر و ارزشمند در استان و غرب کشور است.

بهمن مرادنیا حمایت از سرمایه‌گذاران بخش خصوصی را مهم قلمداد و خاطر نشان کرد: تنها راه نجات اقتصاد کشور، ورود بخش خصوصی و کمک این بخش به دولت است.

استاندار کردستان از دیگر برنامه های سفر به دیواندره را افتتاح ۳۲ کیلومتر راه روستایی آسفالت شده و ۴.۲ کیلومتر از کریدور شمال جنوب در محدوده شهرستان دیواندره و گاز‌رسانی به ۷ روستا ذکر کرد و افزود: عملیات اجرایی گازرسانی به ۲۱ روستای دیگر این شهرستان بصورت همرمان آغاز شد که امیدواریم ظرف یک سال آینده به بهره‌برداری برسد.

مرادنیا ادامه داد: اولین کارخانه صنایع تبدیلی فرآورده‌های لبنی در دیواندره توسط بخش خصوصی افتتاح شد که باتوجه به ظرفیت‌های این شهرستان در این زمینه از طرح‌های موفق با توجیه اقتصادی است.

استاندار کردستان همچنین از افتتاح و کنگ زنی ۳۳ مدرسه در هفته دولت در این شهرستان خبر داد و گفت:  این پروژه‌ها توسط بخش دولتی و خیرین مدرسه‌ساز  تامین اعتبار شده است.

مرادنیا در پایان اظهار داشت: امیدواریم با همت تمامی مسئولان و همراهی مردم شاهد رونق خوبی در شهرستان دیواندره در آینده باشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز