خبرگزاری کار ایران

در هفتمین روز از هفته دولت صورت گرفت؛

کلنگ‌زنی پروژه‌های ورزشی و شهری با حضور مسئولان شهرستان پردیس

asdasd
کد خبر : ۶۶۲۵۸۹

مراسم کلنگ زنی چند مجموعه ورزشی ، تفریحی و مسجد با حضور فرماندار و شهرداران و اعضای شورای شهر شهرستان پردیس برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، آیین کلنگ‌‌‌‌زنی مجموعه ورزشی جدید در شهر پردیس با حضور فرماندار، شهردار و رییس شورای شهر این شهرستان در فاز اول با اعتباری بالغ بر سه میلیارد تومان انجام گرفت. همچنین کلنگ‌زنی پروژه ساخت سه باب ساختمان امداد آب با بودجه سه میلیارد تومان، کلنگ‌زنی پروژه سالن سه طبقه و چند منظوره روستای سعیدآباد جاجرود و کلنگ‌زنی پروژه سوله چند منظوره شهرداری بومهن و مسجد شهدای منا که وقف از سوی پدر شهید معلمی بود انجام شد.

همچنین در ادامه مراسم امروز برای ارتقای فرهنگ ترافیکی از سوی شهرداری پردیس تعدادی کلاه ایمنی به موتورسواران شهر اهدا شد.

همچنین در این مراسم، افتتاح جاده روستای کمرد توسط دهیاری این روستا و افتتاح پروژه آسفالت و بهسازی مسیر روستای سعیدآباد با بودجه ۳۵۰ میلیون تومانی از دیگر برنامه‌‌های هفته دولت در شهرستان پردیس بود.  

بر اساس این گزارش، آیین کلنگ‌‌‌‌زنی و افتتاح پروژه ورزشی و شهری و روستایی در شهرستان پردیس در حالی برگزار شد که قرار بود نمایندگان مردم این شهرستان در مجلس امروز  نیز در آن حضور داشته باشند اما هیچ کدام حضور نیافتند و پروژه‌‌‌ها با حضور مسئولان شهرستان افتتاح شد.

گفتنی است روز گذشته نیز چهار پروژه عمرانی و خدماتی شهرداری پردیس با حضور استاندار و مسئولان شهرستان افتتاح شد که افتتاح چهارمین مرکز آتش‌‌‌‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری پردیس در فاز ۱۱ در مساحتی نزدیک به یک هزار مترمربع و اعتبار ۱۸ میلیارد ریال، افتتاح فاز نخست پروژه بوستان نورالشهدا، فاز نخست بوستان نورالشهدا در محل مزار مطهر دو شهید گمنام با تخصیص اعتبار ۶۱ میلیارد ریال و پایگاه اورژانس هوایی شهر پردیس در فاز هشت با اختصاص پنج میلیارد ریال اعتبار گشایش یافت. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز