خبرگزاری کار ایران

پیش بازی هفته‌ی ششم لیگ برتر؛

از دوستانه ترین دربی دنیا تا برخورد صدرنشین به سد آهنی

asdasd
کد خبر : ۶۶۲۵۳۳

مسابقات لیگ برتر امروز با پرگزاری با شش دیدار آغاز می‌شود.

به گزارش ایلنا، هفته‌ی ششم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران جام خلیج فارس فردا با شش دیدار آغاز می‌شود و سرخابی‌های تهرانی به دلیل حضور در مسابقات یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا استراحت خواهند داشت. 

 

تراکتورسازی – ماشین سازی

دوستانه‌ترین دربی دنیا شاید بهترین توصیف برای این مسابقه باشد. دو تیمی که با مالک مشترک در این رقابت‌ها حاضرند و همین امر موجب جنجال‌های زیادی اطراف این بازی شده است. کنار رفتن فیروز کریمی قبل از این دیدار با توجه به نتایج درخشان فصل گذشته از نکات تعجب برانگیز  فصل جدید در هفته‌ی گذشته است و شاگردان جان توشاک می‌خواهند از این نابسامانی تیم حریف استفاده کرده و به روند رو به رشد خود ادامه دهند.

 

ذوب آهن - پدیده  

جدال دو تیم بالا نشین جدول می‌تواند یکی از زیباترین بازی‌های هفته را دربر داشته باشد. دو تیمی که به اذعان کارشناسان فوتبال با کیفیتی انجام می‌دهند و دو مربی جوان و باانگیزه را بالای سر خود می‌بینند. پدیده در پی ثبت پنجمین برد متوالی خود در لیگ است و شاگردان امید نمازی در ذوب آهن تلاش می‌کنند تا با استفاده از امتیاز میزبانی با شکست دادن صدر نشین لیگ بتوانند خود را به صدر جدول نزدیک کنند.

 

سپیدرود – نفت آبادان

علی کریمی اسطوره محبوب، دوباره به زادگاه پدری خود برگشته تا با کمک هواداران پرشور سپیدرود بتواند این کشتی متلاطم را به ساحل آرامش برساند. کریمی و سپیدرود در این بازی خانگی به دنبال اولین برد فصل خود می باشند. از سوی دیگر صنعت نفت آبادان بعد از متوقف کردن پرسپولیس اعتماد به نفس دوچندان کسب کرده و به دنبال ثبت نتیجه درخشان مقابل سرخپوشان خواهد بود.

 

پارس جنوبی جم – سپاهان 

تیم ششم جدول یعنی پارس جنوبی مانند فصل گذشته نتایج خوبی کسب کرده و حتی توانسته با هدایت مهدی تارتار تیم استقلال را با ستاره‌های گرانقیمتش زمینگیر کند و سه امتیاز از آنها بگیرد؛ آنها امیدوارند در زمین خودی و با استفاده از امتیاز میزبانی بر امیرقلعه نوعی و تیم پر زرق و برقش غلبه کنند. از سوی دیگر قلعه نوعی هم پس از تساوی در لحظات پایانی مقابل تراکتورسازی در زمین خودی به دنبال برد در مقابل پارس در جم می باشد تا از کورس صدرنشینی جا نماند.

 

فولاد – سایپا

رویارویی دو تیمی که سابقه قهرمانی لیگ دارند و در جدول شانه به شانه‌ی هم پیش می‌روند می‌تواند باعث انجام یک بازی دیدنی در ورزشگاه غدیر اهواز بشود. سیروس پورموسوی با اینکه تیم پنجم جدول است اما تحت فشار شدید هوادارن فولاد است و آنها انتظار دارند کیفیت بازی فولاد افزایش یابد. علی دایی اما با اعتماد مدیران سایپا با آرامش بیشتری گام به گرمای خوزستان می‌گذارد تا با برد در این مسابقه به جمع بالا نشینان جدول نزدیک شود.

 

پیکان – استقلال خوزستان

شاگردان داریوش یزدی در استقلال خوزستان با نتایجی که کسب کرده اند تعجب جامعه فوتبال را برانگیخته اند چرا که این تیم تنها 10 روز قبل از لیگ تشکیل شد و سرمربی خود را شناخت اما توانسته خود را تا میانه های جدول بالا بکشد. وحید خستان پدیده ی لیگ تا به اینجا در صدد آن است تا گل پنجم خود را به ثمر برساند. شاگردان مجید جلالی اما آن طور که باید و شاید نتوانسته اند تا به اینجای کار خوب عمل کنند و نوسان زیادی در نتیجه گیری داشته اند و روی برد در مقابل استقلال خوزستان حساب باز کرده اند تا به وضعیت خود در جدول سر و سامان بدهند.

 

برنامه بازی‌های هفته ششم لیگ برتر به قرار زیر است:

 

پنجشنبه 8 شهریور

تراکتورسازی – ماشین سازی  18:00

ذوب آهن – پدیده   19:00

سپیدرود – نفت آبادان   19:10

پارس جنوبی جم – سپاهان  20:00

فولاد – سایپا  20:15

پیکان – استقلال خوزستان  20:15

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز